پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
قث

حوزه / فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه شهادت شهید رئیسی تبدیل به یک فرصت شد گفت: طرحی که دشمن برای ۱۴۰۴ علیه ایران داشت به یک باره به خاطر انتخابات زود هنگام دچار سر درگمی آنها شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب شامگاه سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ در نشست روشنگری پیرامون چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل به نشانه های ظهور اشاره کرد و اظهار داشت : امامت ذبیح می خواهد تا به ظهور برسد و این ذبیح امامت را به ظهور می رساند.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمن یک سلطه خطری عملیات روانی را بر ما تحمیل کرد افزود: دشمن شروع کرد به کمک کردن به لایه های شخصیتی که امام را کمک می کردند تا بتواند به اهداف خودش دست پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: دشمن از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران رفتار و جایگاه خودش را علیه نظام تغییر داد و شهید بهشتی شاخص ترین شخصیت های نظام را مورد هدف قرار داد.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه امام راحل فرمود آنچه که من را در رابطه شهید بهشتی اذیت می کرد مصونیت ایشان بود ابراز داشت : بهشتی ذبیحی برای شکست عملیات روانی دشمن شد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه شهید سلیمانی عراق را از حلقوم داعش بیرون کشید تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی عراقی را که سقوط کرده بود از دست امریکا نجات داد تا بتوانیم به اهداف خود علیه اسرائیل دست پیدا کنیم.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه دستگاه عملیات روانی دشمن همانند زمان شهید بهشتی در امریکا به گونه ای عمل کرد که عراقی ها در دسته های ۳ الی ۵۰ هزار نفری تظاهرات می کردند می گفتند کلا کلا ایران برگرد گفت: حضرت امام مقدمه رسیدن نقطه ظهور را نابودی اسرائیل قرار داد، لذا اگر عراق به دست امریکا می افتاد راه قدس از کربلا عبور نمی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه ۹۰ درصدپهباد های ایران در عملیات وعده صادق از عراق عبور کردند ابراز داشت : اگر عراق دست امریکای ها بود حتی یک دانه این پهبادها نمی توانست به عراق حمله کنند.

فرمانده قرارگاه عمار ، با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومت گردنه های بسیار سختی داشتیم که هیچ کس حاضر نبود از این گردنه عبور کند گفت : رساندن ایران در اقتصاد به نقطه ای که از واردات اجناس اساسی بی نیاز شویم و اقتصادمان را از نفت جدا کنیم کاملا سخت بود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب به چرخش عربستان در رابطه با ایران اشاره کرد و گفت :عربستان دنبال یک قدرتی است که برود بغل دستش بایستد لذا وقتی دید ایران به عنوان ابر قدرت در منطقه می باشد از امریکا جداشد.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه شهادت شهید رئیسی تبدیل به یک فرصت شد گفت: طرحی که دشمن برای ۱۴۰۴ علیه ایران داشت به یک باره به خاطر انتخابات زود هنگام دچار سر درگمی آنها شد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه برای ایجاد قدرت برتر در تداوم مقاومت باید کاری کنیم که انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری برگزار شود گفت: باید تمام تلاش خودمان را برای آوردن مردم پای صندوق به کار گیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha