یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت الاسلام اصغر مددی

حوزه / پژوهشگر دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم گفت: به برکت خون مطهر شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، امروز آمریکا نه تنها در منطقه بلکه در جهان به اندازه‌ای تحقیر شده که حتی صدای اپوزیسیون درآمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت‌الاسلام‌ اصغر مددی روز پنجشنبه در کارگاه آموزشی "آشنایی با اندیشه‌های مقام معظم رهبری حفظه‌الله" در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کاشان، اظهار داشت: در دوران ستم‌شاهی، آمریکایی‌ها با حقارت تمام با مردم ایران برخورد می‌کردند، اما امروز هنگامی که اتفاقی در منطقه رخ می‌دهد، آمریکا به علت ترس از ایران، سریع به واسطه‌ها پیام می‌دهد که آمریکا در این حادثه دخالتی نداشته، به نیروهای ما حمله نکنید.

وی تأکید کرد: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا، پیشتر از راه‌های مختلف و از جمله ترور شخصیت‌ها، کودتای نظامی و جنگ تحمیلی قصد ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران را داشت، اما امروز اقتدار این نظام مقدس در جهان به اوج رسیده و هنگام رخ دادن حادثه‌ای در منطقه، آمریکا برای ترس از احتمال حمله ایران به پایگاه‌های نظامی‌اش، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاع می‌دهد که ما نبوده‌ایم.

حجت‌الاسلام مددی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، طلاب و روحانیان را خط مقدم حرکت تمدنی انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: این قشر از جامعه، نقش کلیدی در گذشته، امروز و آینده انقلاب اسلامی دارند، چراکه مقام معظم رهبری فرمودند، اگر طلاب و روحانیت در میدان نبودند، انقلاب اسلامی موفق نمی‌شد و ندای آن به گوش مردم نمی‌رسید.

عضو هیات اندیشه‌ورز دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم، وظیفه طلاب و روحانیان را دعوت الی‌الحق بیان کرد و گفت: طلبه مجاهد طریق اسلام و دایه‌ الی‌الحق است.

وی به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری پرداخت و ابراز کرد: این بیانیه در واقع یک نقشه راهی معطوف به آینده انقلاب و تمدن نوین اسلامی است که دارای انسجام، افق‌های بلند، مبتنی بر معارف ناب اسلام محمدی(ص)، تجارب بیش از ۴۰ ساله‌ رهبر فرزانه انقلاب و مهم‌تر از همه، مملو از پندها و نصایح ساده و شیواست.

حجت‌الاسلام مددی ابراز کرد: رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم، چهار مسیر "عظمت حادثه انقلاب اسلامی"، "عظمت نقش نیروی جوان"، "عظمت چشم‌انداز پیش‌رو" و "عظمت راه طی شده و ثمره‌های انقلاب اسلامی" را برای مردم به ویژه جوانان تبیین فرموده‌اند.

وی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم یادآور شده‌اند که اوایل پیروزی انقلاب چالش آمریکا با ایران این بود که چرا لانه جاسوسی را اشتغال کرده‌اید؟ اما امروز چالش دشمن این است که چرا ایران در بلندی‌های جولان و در مرزهای فلسطین اشغالی عمق راهبردی و نفوذ معنوی دارد، مردم را علیه ما تحریک می‌کند و چرا و شعارهای ایران در کشور آمریکا سرداده می‌شود؟

گفتنی است: کارگاه یک روزه "آشنایی با مبانی و اندیشه‌های مقام معظم رهبری حفظه‌الله" با هدف دانش‌افزایی و به مناسبت ۳۱ خرداد، سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید با همکاری معاونت تهذیب و بسیج اساتید مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان با حضور استادان و مدیران مدارس علمیه منطقه کاشان برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صادق IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 0
    بر داشت ما از اسلام ارزوی خیر و برکت برای عالمیان است و ارزوی بهروزی و شادکامی برای تمام مردم فارغ از ملیت و ناحیه جعرافیایی ودین و ایین و ....می باشد
  • سینا IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    متاسفانه امروزه اندیشه های مارکسیستی از سوی کشورهای الحادی کشور های اسلامی و مسیحی را تهدید می کند