یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
نیرو های آمریکایی

حوزه/ هماهنگ کننده مقاومت عراق از تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی حضور نیروهای آمریکایی در عراق خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هماهنگ کننده مقاومت عراق از تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی حضور نیروهای آمریکایی در عراق خبر داد.

در بیانیه مقاومت آمده است: هماهنگ کننده مقاومت عراق جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار کرد تا درباره رویدادهای منطقه به‌طور کلی و درباره عراق به‌طور خاص گفت‌وگو کند. مقاومت همواره در مواضع خود صریح و در بیانیه های خود شفاف بوده است تا مردم عراق را از وقایع پیرامون خود آگاه کند.

همچنین مقاومت در مورد فرصتی که بیش از چهار ماه پیش به دولت داده بود که شامل برنامه ریزی برای خروج آمریکا از عراق بود، بحث کرد.

مقاومت عراق بر لزوم ادامه حرکت در جهت دستیابی به حاکمیت کشور تأکید کرد و گفت: دشمن با تعلل و لجاجت، همچنان به دنبال اشغالگری در سرزمین عراق، نقض حریم هوایی، کنترل تصمیمات امنیتی و اقتصادی و دخالت در امور عراق با خودکامگی و تکبر است.

مقاومت عراق اشاره کرد: مردم عراق، مقاومت سرافراز آنها و سیاستمداران وفادار، عشایر و نمایندگان مردم قادر و مصمم هستند که با استفاده از همه ابزارهای موجود برای بازگرداندن امنیت و ثبات و دستیابی به حاکمیت کامل به پرونده حضور نیرو های آمریکایی پایان دهند و آن را ببندند.

مقاومت عراق چهار ماه پیش اعلام کرده بود که عملیات خود را برای هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی آمریکا متوقف می‌کند تا زمینه را برای مذاکره دولت عراق برای خروج این نیروها از عراق فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha