سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
کد خبر: 1164894
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
ی

حوزه / استقبال از نخستین جشنواره «دُرّ نَجـف» از برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به مناسبت دهه امامت و ولایت در پارک ناژون، نشان‌دهنده ارادت مردم به ائمه به ویژه حضرت علی(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، در استقبال کاشانی ها از جشنواره «دُرّ نَجـف» که با اجرای محمد زری‌باف با برنامه‌های فرهنگی شاد و متنوع همراه بود، هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر کاشان به دعوت فرهنگ‌سرای مهر با اجرای برنامه‌های متنوع، شور و نشاط معنوی و امیدآفرینی را به دل‌های عاشق ساکنین فاز دو ناجی‌آباد هدیه دادند.

شب گذشته دومین شب جشنواره «دُرّ نَجـف» با اجرای مسابقه و نمایش توسط گروه هنری شهر به سرپرستی رضا کریمی، شعبده‌بازی آرمین گلابچی، خواننده کاشانی ایمان باقی، سخنرانی غلام‌عباس کوچکی روانشناس، مشاور و استاد دانشگاه و اجرای سرود توسط گروه باران همراه بود و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان تلاش کرد تا این مراسم به عنوان یکی از با شکوه‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جشن‌ها در ذهن مردم ماندگار شود.

در میان جمع عاشقان و محبین حضرت علی(ع)، شاهد حضور کودکان و نوجوانان دهه نودی بودیم که عاشقانه به همراه خانواده به تماشای برنامه‌های فرهنگی معنوی نشستند.

اجرای نخستین جشنواره «دُرّ نَجـف» همزمان با دهه امامت و ولایت تا ۷ تیرماه در محلّات و بوستان‌های سطح شهر کاشان ادامه دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha