پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
و

حوزه/ «صهیونیسم فاشیسم است؛» این جمله‌ای است که بامداد امروز، ساعت ۳:۲۰ چهارشنبه به وقت محلی، حامیان فلسطین با رنگ قرمز روی دفتر جاش برنز، نمایندۀ فدرال استرالیا، هک کردند و آنجا را مورد حمله قرار دادند.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه، بامداد امروز، استرالیا دوباره شاهد حمله به دفتر یکی از مقامات این کشور توسط حامیان فلسطین بود، جایی که شیشه‌های ساختمان دفتر جاش برنز، نمایندۀ فدرال استرالیا، را که پیشتر از حملۀ رژیِم صهیونیستی به فلسطین حمایت کرده بود خورد کردند و روی عکس وی، با رنگ قرمز، نوشتند " صهیونیسم، فاشیسم است" .

طبق گزارش پلیس استرالیا، آتش‌های کوچکی هم جلوی ساختمان دفتر روشن شده بود؛ گروه اعتراض‌کننده که متشکل از پنج نفر بود پنجره‌ها را خورد کردند و روی عکس جاش برنز با رنگ قرمز نوشتند «صهیونیسم فاشیسم است» وهمچنین به روی دیوارها رنگ ریختند.

جاش برنز که یهودی هم است پیشتر قاطعانه از حملۀ اسرائیل به فلسطین حمایت کرده بود و آن را حق دفاع از خودش دانست.

وی همچنین، از رأی دولت استرالیا که ماه پیش موقعیت فلسطین را در سازمان ملل متحد ارتقا داد، انتقاد کرده بود.

این مقام استرالیایی صبح امروز در کنفرانس مطبوعاتی در فرار به جلو و توجیه تاسف بار حمایت خود از اسرائیل گفت: این نوع خرابکاری، این نوع تهاجم سیاسی جایی در استرالیا ندارد.

او بدون اشاره به جنایات صهیونیست ها در به شهادت رساندن کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی افزود: تشدید حملات توسط مردم خطرناک است که درگیری را در آن سوی دنیا به خیابان‌های ما بیاورند و باید پایان یابد، زیرا خطرناک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha