پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
قادری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در ایام غدیریه در ۱۳ شهر و دو روستای استان بوشهر جشن کیلومتری به طول ۲۰ هزار و ۴۰۰ متر برگزار خواهد شد که جمعاً ۲۷۳ موکب در این مسیر اعم از پذیرایی و خدمات فرهنگی خدمت‌رسانی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال جریان فعالیت‌های غدیری استان پرشورتر از سال گذشته است، اظهار داشت: امسال در اطعام غدیر، ۱۵۳ هیئت با یک هزار و ۵۶۶ دیگ غذا، ۲۷۶ هزار و ۲۴۰ پرس غذا را طبخ و توزیع می‌کنند.

وی افزود: در ایام غدیریه در ۱۳ شهر و دو روستای استان بوشهر جشن کیلومتری به طول ۲۰ هزار و ۴۰۰ متر برگزار خواهد شد که جمعاً ۲۷۳ موکب در این مسیر اعم از پذیرایی و خدمات فرهنگی خدمت‌رسانی خواهند داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین در این ایام، ۳۶۶ موکب خدمت در کنار خدمات خود تبیین گفتمان خدمت و مقاومت را خواهند داشت تا مردم را دعوت به مشارکت حداکثری کنند.

حجت الاسلام قادری عنوان کرد: در زمینه اقدامات فرهنگی تبلیغات اسلامی در افق تبلیغی محرم الحرام امسال قرار است با تبیین آیات مقاومت به گفتمان مقاومت پرداخته شود.

وی در این خصوص اضافه کرد: این کار که در ادامه پویش زندگی با آیه‌ها و برای اولین سال انجام می‌شود، مبلغین و افرادی که در هیئات، تکایا و مساجد خدمت می‌کنند هر شب به یک آیه از آیات مقاومت می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در خصوص برنامه‌های مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با سه پویش «منا»، «موکب‌های خدمت» و پویش «مثل ابراهیم» به تبیین دستاوردهای خدمتی آیت الله رئیسی می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه خدمت تنها از جریان و گفتمان مقاومت است که منشأ می‌گیرد افزود: این تبیین گفتمانی، به فرایندهای انتخاب‌های شخصی و اجتماعی می‌پردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha