جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
دهه ولایت

حوزه/ ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت دهه ولایت و امامت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت دهه ولایت و امامت اعلام شد، این مراسم با عنوان سلسله جشن‌های شکوه ولایت در دو نوبت ظهر و شب قبل از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در رواق بزرگ امام خمینی(ره) و بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن پیامبر اعظم(ص) با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی، میزبان زائران و مجاوران رضوی خواهد بود.

در این مراسم حجج‌اسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد، مرتضی امین‌نیا و محمدباقر گرایلی به ایراد سخنرانی درباره موضوع غدیر و ولایت امیرمؤمنان(ع) می‌پردازند.

این مراسم همچنین با مدیحه‌سرایی و ثنای اهل بیت(ع) توسط سید مجید بنی‌فاطمه، عباس واعظی، سید رضا حسینی، رسول میثمی، رضا آتشبار، سید محمد خورشیدی، رضا غلام‌شاهی و علی کارگر همراه خواهد بود.

اجرای سرود و همخوانی توسط گروه سرود گلدسته‌های حرم، شعرخوانی شاعران آئینی مرتضی ارومی، روح‌الله روای‌نیا و جواد بنی‌اسد و دکلمه‌خوانی مداحان نوجوان ابوالفضل سیبویه و مهدی بهروزیان از دیگر برنامه‌های ایام دهه ولایت و امامت، در حرم مطهر رضوی است.

سلسله جشن‌های «رهسپاریم با ولایت تا شهادت» ویژه بانوان

سلسله جشن‌های «رهسپاریم با ولایت تا شهادت» نیز در ایام دهه ولایت میزبان بانوان زائر و مجاور خواهد شد.

بیان معارف دینی و سخنرانی، شعرخوانی آئینی، دکلمه‌خوانی، اجرای سرودهای شاد مذهبی، اجرای تواشیح و مدیحه‌سرایی و مولودی خوانی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این جشن‌هاست.

این جشن‌ها در روزهای بیست و هشتم خرداد تا پنجم تیرماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در رواق‌های نجمه خاتون، حضرت معصومه(س) و دارالمرحمه میزبان بانوان زائر و مجاور خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha