جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
انتخابات

حوزه/ شبکه قرآن و معارف سیما با اختصاص برنامه‌های گفت‌وگو محور خود به معرفی نامزدهای ریاست جمهوری، در انتخابات مشارکت دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شبکه قرآن و معارف سیما حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته است.

برنامه «با مردم، با دوربین» گفت‌وگوی مستقیم شش نامزد انتخاباتی با مردم، هر روز ساعت ۸ صبح بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

«آرمان» عنوان برنامه گفت‌وگو محور این شبکه تلویزیونی است که در موسم انتخابات هر روز ساعت ۱۷ به مناظره و گفت‌وگو میان نمایندگان نامزدهای انتخاباتی دارد که تکرار آن هم روز بعد، ساعت ۱۱ پخش می‌شود.

برنامه گفت‌وگو محور دیگر شبکه قرآن سیما «مهنا» نام دارد که هر روز ساعت ۱۸ به روی آنتن رفته و تکرار آن ساعت ۲۴ و ۹ صبح روز بعد پخش می‌شود و این برنامه نیز با حضور یک نماینده بانو از طرف هر نامزد انتخاباتی پاسخگوی پرسش‌های ۶ دختر فعال اجتماعی حاضر در این برنامه است که دغدغه‌های جامعه دختران جوان را مطرح می‌کنند.

همچنین برنامه «بینا» با موضوع مردم‌سالاری دینی و انتخاب حکیمانه با حضور کارشناسان حوزوی و دانشگاهی هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.

تبیین و ترویج نگاه اسلامی در موضوعاتی همچون لزوم مشارکت در انتخاب کارگزاران نظام اسلامی، جایگاه اخلاق در مردم‌سالاری دینی و پاسخگویی به شبهه‌افکنی‌ها در این زمینه از اهداف مهم تولید و پخش برنامه این برنامه عنوان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha