چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
ویژه برنامه دهه ولایت و قدردانی از طلاب ممتاز مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی(ره) اهواز

حوزه/جشن دهه ولایت و عید غدیر خم همراه با تجلیل از طلاب ممتاز مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی(ره) اهواز ویژه طلاب، اساتید و خانواده های آنها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جشن دهه ولایت و عید غدیر خم همراه با تجلیل از طلاب ممتاز مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی(ره) اهواز ویژه طلاب، اساتید و خانواده های آنها برگزار شد.

این مراسم نخست با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی بلادیان، مدیر حوزه علمیه خوزستان با تبریک عید سعید قربان و غدیر خم، از تلاش های مدیر و کادر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی(ره) اهواز در فراهم سازی پیشرفت طلاب قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: محبت، ولایت، عنایت و تفضلات حضرت امیرالمؤمنین(ع) در زندگی طلاب و اساتید مدارس علمیه نقش اساسی دارد و خانواده طلاب با الگوگیری از حضرت زهرا(ع) به خوبی با طلاب همراهی می کنند و در موفقیت های آنها سهیم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین بلادیان بیان کرد: در هر موقعیتی که هستیم بایستی به وظیفه خودمان عمل کنیم و در این مسیر نیاز است که حضرت المؤمنین(ع) را چراغ راه زندگی و مسیر پیش روی خود قرار دهیم.

همچنین حجت الاسلام محمدطاهر آورده، مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی(ره) اهواز با تبریک دهه ولایت و دو عید قربان و غدیر خم، اظهار کرد: طلاب با عهدی که در سربازی امام زمان(عج) بسته اند باید جنبه علمی و اخلاقی خود را همواره رشد بدهند و در جهت ارتقای آن گام بردارند.

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی(ره) اهواز با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، گفت: دعوت مردم به حضور حداکثری و مشارکت و انتخاب اصلح دو مطالبه جدی رهبرمعظم انقلاب است که طلاب و روحانیون باید نهایت اهتمام خود را در این راستا داشته باشند.

در حاشیه جشن دهه ولایت و عید غدیر خم، از تعدادی از طلاب ممتاز مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی(ره) اهواز تجلیل شد. همچنین ویژه برنامه هایی برای خانواده طلاب، اساتید و فرزندان آنها بامحوریت اعیاد دهه ولایت برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha