چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امام جمعه شهرستان رودان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین بارانی گفت:کاندیداها دقت کنند که به حاشیه ها نپردازند و وعده بی مبنا ندهند؛ برای مردم هزینه درست نکنند و مردم را دچار تشویش و نگرانی نکنند و از طرف دیگر در باغ سبزهای بی منطق هم باز نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین بارانی در نماز جمعه شهرستان رودان در اجتماع باشکوه نمازگزاران در مسجد میرکمال الدین،ذات نظام اسلامی را مردم سالارانه و انتخاب محور معرفی و با اشاره به انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری گفت: مشارکت بالا و انتخاب خوب را دو رکن مهم انتخابات در نگاه رهبر عالیقدر انقلاب هستند که باید ملت عزیز ما در این راستا فعالیت نمایند زیرا حضور حداکثری مردم بن بست شکن و افق گشاست و اعتبار کشور را بالا خواهد برد.

وی تحول در مدیریت کشور را از برکات انتخابات ارزیابی و با تاکید بر فعالیت در چارچوب قانون گفت: اگر چنانچه کسی وارد میدان رقابت انتخاباتی بشود اما بخواهد از اصول قانونی عبور کند قطعا غلط است لذا باید از فرصت انتخابات برای ارائه نظرات و دیدگاه‌های مختلف در چارچوب قانون استفاده کرد.

حجت الاسلام بارانی با تاکید بر انتخاب اصلح و تلاش برای شناسایی بهترین ها افزود: ما جز به اصلح نباید و نمی‌توانیم رای بدهیم منتهی نه اصلح خیالی در ذهن ها بلکه باید اصلح واقعی در کف میدان رقابت را بشناسیم و انتخاب کنیم و الحمدلله نظام اسلامی همواره ثابت کرده که در حراست از رای مردم موفق بوده است.

امام جمعه رودان توانایی در کار اجرایی را از شاخص های مهم رییس جمهور معرفی و تصریح کرد: ما رئیس قوه مجریه را می‌خواهیم انتخاب کنیم و اداره مملکت کار کوچکی نیست بلکه کارهای بزرگ و سنگینی بر دوش مجریان سطوح بالاست لذا دقت در این امر مهم لازم است .

وی دارا بودن نقاط قوت دولت فعلی را از دیگر شاخص های اصلح دانسته و تاکید کرد: شهید رییسی شخصیت تراز مدیریت و کار جهادی در کشور است لذا باید پس از ایشان کسی انتخاب بشود که بتواند این نقاط قوت را ادامه بدهد و قطعا بازگشت به عقب چیزی جز خسارات برای ملت و کشور به همراه ندارد.

حجت الاسلام بارانی اعتقاد به قانون اساسی؛ دارابودن روحیه مقاوم در برابر دشمن؛ دارای برنامه و تدبیر و حکمت ؛ اعتقاد به سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت های عظیم داخلی را از جمله شاخص های فرد اصلح ارزیابی و با تاکید بر عدم حاشیه سازی در کشور افزود: کاندیداها دقت کنند که به حاشیه ها نپردازند و وعده بی مبنا ندهند ؛ برای مردم هزینه درست نکنند و مردم را دچار تشویش و نگرانی نکنند و از طرف دیگر در باغ سبزهای بی منطق هم باز نکنند .

وی دقت در شعارهای کاندیداها و هزینه های تبلیغاتی آنها را دیگر راههای شناخت کاندیدای اصلح دانسته و ضمن قدردانی از رسانه ملی گفت: بحمدلله رسانه ملی با برنامه ریزی مناسب فضا را برای ارائه خوب برنامه و نظرات کاندیدها و آشنایی بیشتر مردم با آنها مهیا کرده است که توصیه میکنم حتما ویژه برنامه های انتخاباتی رسانه ملی را دنبال کنید .

رییس شورای فرهنگ عمومی رودان با تبریک روز تبلیغ و اطلاع رسانی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در کشور ضمن قدردانی از مجاهدت تبلیغی روحانیت معظم گفت: تاریخ اسلام گویای این واقعیت است که از صدر اسلام تاکنون تبلیغ و تلاش مبلغان دینی نقش بسزایی در معرفی دین و اقبال مردم به آن داشته است و همین هم عامل دشمنی طاغوت های زمان با جریان تبلیغ بوده است .

خطیب نماز جمعه شهرستان رودان با گرامیداشت یاد و نام شهید بهشتی و یاران همراهش گفت: شهید بهشتی از شاخص ترین نظریه پردازان گفتمان انقلاب اسلامی و از بنیان گذاران محوری نظام مدیریت تراز اسلامی در نظام جمهوری اسلامی شمرده می‌شود که نماد کار تشکیلاتی است .

وی ضمن تشکر از خدمات دستگاه قضایی در شهرستان رودان و قدردانی از ریاست دادگستری و همکاران محترم شان گفت: اجرای دقیق سند تحول دستگاه قضایی مطالبه جدی رهبر عالیقدر انقلاب از دستگاه قضایی است که بحمدلله در دوران جدید نیز در حال پیگیری می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha