چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه موقت گفت: اکنون عزادار شهادت شهدای خدمت و به خصوص شهید آل هاشم هستیم اما به طور قطع خواسته ایشان برگزاری هرچه باشکوه تر و عالی تر مراسم و جشن‌های غدیر خم است همان طور که همواره به آن تاکید داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز، اظهار کرد: نشاط و شور عجیبی در امت ایران اسلامی برای شرکت در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری وجود دارد و با تمام مشکلات، اگر در جایی احساس خطر کنند که دشمنان برای نابودی انقلاب، دندان تیز کرده‌است به صحنه می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: صلاحیت هر ۶ نامزد ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان تایید شده است که نشان می‌دهد همگی موردقبول هستند اما باید دید برنامه کدام یک از آن‌ها در جهت رفع مشکلات جامعه است.

امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: اکنون دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال شکست‌های پی در پی، هر روز نقشه می‌کشند و هرچه از دستشان برمی‌آید، برای نابودی این انقلاب انجام می‌دهند و ناراحت و عصبانی هستند و می‌خواهند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و یا انتخاب اصلح نداشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اظهار کرد: امیدواریم رئیس جمهور منتخب در خدمت امت حزب الله و دلسوز اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه و چراغ سبز نشان دادن به دشمن، شایسته نامزدها نیست، افزود: نامزدها و هواداران آن‌ها دقت کنند که اکنون کشور ما در یک برهه حساس قرار گرفته و نباید حرف و رفتاری داشته باشند که موجب تفرقه، خدشه به انقلاب و امنیت داخلی و اتحاد ملی شود.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری با اشاره به در پیش بودن عید غدیر، گفت: اکنون عزادار شهادت شهدای خدمت و به خصوص شهید آل هاشم هستیم اما به طور قطع خواسته ایشان برگزاری هرچه باشکوه تر و عالی تر مراسم و جشن‌های غدیر خم است همان طور که همواره به آن تاکید داشت.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به ششم تیرماه، روز ترور ناکام منافقین کوردل و بمب گذاری مسجد ابوذر برای رهبر معظم انقلاب، گفت: خداوند متعال، این بزرگوار را برای ما ذخیره کرد و ایشان امروز، هدایت عالم اسلام و تشیع و حتی عالم مستضعفین جهان را رهبری می‌کنند و جانشین عالی برای امام راحل هستند که همچون آن بزرگوار، کشور را از تلاطمات حفظ می‌کنند.

وی با اشاره به ولادت امام هادی(ع) نیز افزود: امام هادی(ع) فرمودند، هرکس تقوای الهی را پیشه کند، مردم نیز او را مراعات می‌کنند، یعنی هرکس خالصانه از خدا اطاعت کند، خداوند متعال دیگران را وادار می‌کند تا از او اطاعت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha