جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
تصاویر / دیدار دکتر پزشکیان با آیت الله کریمی جهرمی

استاد حوزه علمیه قم، مملکت ایران را مملکت امام زمان(عج) دانست و گفت: صاحب این مملکت و صاحب این مردم امام زمان ارواحنافداه هستند و اگر خدمتی به این مردم بشود دل آن حضرت را شاد کرده اید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله کریمی جهرمی صبح امروز در دیدار دکت محمدباقر قالیباف ضمن تقدیر از تلاش های رئیس مجلس شورای اسلامی در طول دوران مسئولیت، نیت خالص را سبب ساز ماندگاری اقدامات و خدمات افراد دانست و اظهار کرد: بکوشیم در هر مسئولیتی که داریم نیتمان را خالص کنیم و خدا را در هر حال ناظر خود بدانیم اگر اینگونه شد نوع خدمت به مردم و نحوه ی انجام آن بهتر و در نتیجه اثر آن نیز ماندگار خواهد بود.

استاد حوزه علمیه قم، مملکت ایران را مملکت امام زمان(عج) دانست و افزود: صاحب این مملکت و صاحب این مردم امام زمان ارواحنافداه هستند پس خدمات شما در منظر آن امام مهربان است و اگر خدمتی به این مردم که فرزندان ایشان هستند انجام دهید دل آن حضرت را شاد کرده اید.

آیت الله کریمی جهرمی، وجود گرانی و مشکلات در جامعه را متذکر شد و اظهار کرد: با تمام تلاش هایی که می شود اما آنچه مشخص است این که زندگی بسیاری از مردم با سختی می گذرد و پذیرش همین مطلب و داشتن صداقت در گفتار با مردم سبب آرامش روحی و جلب توجه مردم به مسئولان می شود که در نهایت همه ی این ها به نفع اسلام خواهد بود.

در ابتدای دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات و مشارکت مردم، گفت: کشور دارای دارایی های فراوان است و انتخاب مدیر قوی در انتخابات پیش رو باعث کم شدن مشکلات اقتصادی و ایجاد رفاه در زندگی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha