جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
فوقی

حوزه/ به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، برای اولین بار، جشن بزرگ «غدیری ها» با حضور مادحین سرشناس، روسای هیأت مذهبی و مبلغین این اداره کل و روحانیون و خانواده های آنان در کاخ تاریخی چهلستون با اجرای برنامه های شاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، برای اولین بار، جشن بزرگ «غدیری ها» با حضور مادحین سرشناس، روسای هیأت مذهبی و مبلغین این اداره کل و روحانیون و خانواده های آنان در کاخ تاریخی چهلستون با اجرای برنامه های شاد و متنوع برای کودکان وجوانان، حضور گروه های سرود انقلابی، مداحی مادحین آل الله برگزار شد.

در این مراسم،حجت الاسلام مهدی فوقی اظهار کرد: عید غدیر خم بزرگترین عید الهی است و امیدواریم تجمع محبین و عاشقان آل الله به صورت باشکوه برگزار شود .

وی افزود: برجسته ترین و به یادماندنی ترین سنت های رسول الله تکریم امامت بوده و شایسته است که ما هم این سنت را به بهترین شکل پاس بداریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: براین باور هستم که از مصادیق شکر نعمت بزرگ عید غدیر، کمک به حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو و توصیه کردن به مردم برای حضور موثر با انتخاب اصلح داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha