شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
انتخابات

حوزه/ انجمن اساتید موسسۀ آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) در این برهه حساس از همه نخبگان و خواصِ جامعه، به‌ویژه  استادان حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و نیز از عموم طلاب و دانشجویان دعوت می‌کند تا همگام با ملت انقلابی ایران، ضمن حضوری پرشور در عرصه انتخابات،‌ با جهاد تبیین خود به ایفای نقش جریان‌ساز و تأثیرگذار خود زمینۀ سکانداری رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی جهت دست یابی به جامعۀ مطلوب در گام دوم انقلاب را فراهم سازند. 

به گزارش خبرگزاری حوزه, متن بیانیه انجمن اساتید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در آستانه برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
با تبریک و تهنیت افضل الاعیاد، عیدالله الاکبر، عیداکمال دین و اتمام نعمت الهی، عید امامت و ولایت و ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی از دفاع مقدس تا شهدای پرواز اردیبهشت، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در برهه حساس و سرنوشت سازی قرار گرفته است. ملت غیور و فهیم ایران بعد از شهادت رئیس جمهور عزیز حضرت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان و بدرقۀ باشکوه شهدای خدمت با هوشمندی و درک شرایط خطیر کنونی بار دیگر خود را آمادۀ شرکت در رویداد سیاسی و سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری می کنند.

همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «حماسۀ انتخابات مکمل حماسۀ بدرقۀ شهیدان (خدمت) است». بی تردید انتخابات هشتم تیرماه، نقشی تعیین کننده‌ در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هرگونه سهل انگاری و کوتاهی نسبت به آن، خساراتی جبران ناپذیر به بار خواهد آورد. آحاد ملت سلحشور ایران می دانند حضور آگاهانه و حداکثری در این برهۀ حساس و تاریخ ساز، مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان و پشتوانه امنیت و قدرت ملّی و بین المللی ما خواهد بود.

در نظام جمهوری اسلامی، حکمرانی بر مردم مسئولیتی بزرگ و امانتی الهی که نقشی مهم و تعیین کننده در فلاح و رفاه جامعه و الهام بخشی نسبت به سایر ملل آزاده جهان دارد و یکی از مهمترین مصادیق حکمرانی بر مردم، مقام خطیر ریاست جمهوری است که طبق «إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا...» نساء: ۵۸ باید به اهلش سپرده شود.

در این مقطع حساس، تقارن عید امامت و ولایت و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را به فال نیک می گیریم و بر خود لازم می دانیم با تمسک به قرآن و حضرات معصومین سلام الله علیه اجمعین برای انتخاب رئیس جمهور اصلح تمام توان خود را به کار گیریم؛ رئیس جمهوری با شاخصه ی اعتقاد به مبانی انقلاب اسلامی، کارآزموده با مدیریتی قوی، خستگی ناپذیر و جهادی، صمیمی و خدمتگزار به مردم، عدالت خواه، ساده زیست و امانت دار، شجاع و استکبارستیز، دارای مرتبه ای بالا از ایمان، تقوا و توکل، برخوردار از تدبیر، بصیرت و برنامه و بالاخره باورمند به توان مندی مردم شریف ایران و ظرفیت های فراوان داخلی که بتواند به یاری الهی تداوم بخش فعالیتهای ارزشمند شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی ره و دولت خدمتگزار او باشد.

«انجمن اساتید موسسۀ آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره)» در این برهه حساس از همه نخبگان و خواصِ جامعه، به‌ویژه استادان حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و نیز از عموم طلاب و دانشجویان دعوت می‌کند تا همگام با ملت انقلابی ایران، ضمن حضوری پرشور در عرصه انتخابات،‌ با جهاد تبیین خود به ایفای نقش جریان‌ساز و تأثیرگذار خود زمینۀ سکانداری رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی جهت دست یابی به جامعۀ مطلوب در گام دوم انقلاب را فراهم سازند.

وعدۀ ما میعادگاه ۸ تیر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha