شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
10.jpg

حوزه /مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دشمن از تمام توان خود برای عدم حضور مردم در انتخابات استفاده می‌کند که خواهران طلبه بایستی توطئه‌های شوم آنها را خنثی‌ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی و مهارت‌افزایی مبلغان مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد که در این واحد حوزوی برگزار شد، گفت: خلاقیت و نوآوری در تبلیغ بایستی از اولویت مبلغان باشد چرا که زمانی حرف آنها اثرگذار خواهد بود که مطابق با شیوه‌های نوین و روز باشد.

وی افزود: مبلغان باید در نظر داشته باشند که کارهای فرهنگی گیرا، جذاب و قوی زمانی موثر واقع می‌شوند که متناسب با تحولات زمانه و نیاز مخاطبان برای جوانان و نوجوانان باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: دشمن با تمام توان خود برای عدم حضور مردم در انتخابات پیش رو تلاش می‌کند و وظیفه طلاب است که با آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی، مردم را در مقابل این توطئه دشمن آگاه کرده و نقشه‌های شوم‌شان را نقش بر آب کنند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح ضامن اقتدار نظام اسلامی است، تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب بایستی احیاگر ارزش‌های انقلاب، پایبند به خون و آرمان‌های شهدا، متعهد به نظام و پیرو خط ولایت فقیه باشد و فعالیت‌ها و برنامه‌های رئیس جمهور شهید را ادامه دهد.

وی شاکله مبلغان را یک شبکه اثرگذار، بصیر، آگاه و مورد اعتماد مردم بیان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی با قدرت همین شبکه روحانیون، مبلغان و مروجان دین به پیروزی رسید امام راحل از ظرفیت این شبکه برای آگاه‌سازی مردم استفاده کرد و اکنون در آستانه‌ انتخابات پیش رو مسؤولیت طلاب در قبال آگاهی مردم نسبت به اهمیت حضور گسترده و انتخاب نامزد اصلح سنگین است.

خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان  از وظایف خواهران طلبه است

خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان  از وظایف خواهران طلبه است

خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان  از وظایف خواهران طلبه است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha