شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
کیانی

حوزه/ حجت الاسلام کیانی گفت: از همه آحاد مختلف خاصه نیروهای همیشه جان بر کف نظام و نیروهای مسلح دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در انتخابات پیش رو موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده و با انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی حق تعیین سرنوشت خود را در منصه ظهور رسانده و امکان پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم سازند.

حجت الاسلام رضا کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان اظهار کرد: جمهوریت نظام اسلامی یعنی مردم در همه عرصه های سیاسی از جمله در انتخابات به این امر مهم بیشتر توجه کنند.

وی تأکید کرد: رأی مردم در انتخابات کارساز بوده و مردم در پای صندق های اخذ رأی چون گذشته حضور می‌یابند و آبروی نظام اسلامی همچون گذشته حفظ می‌شود و تبلیغات سوء دشمن نیز در این ارتباط به جایی نمی‌رسد.

رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزشی شهید وطن پور هوانیروز اصفهان تصریح کرد: شرکت در انتخابات یکی از راهای قوی شدن در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است و مردم فهیم ایران اسلامی می‌دانند هر رأی آنها بمثابه سنگری مستحکم در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اکنون که در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه قرار گرفته ایم، از همه آحاد مختلف خاصه نیروهای همیشه جان بر کف نظام و نیروهای مسلح دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در انتخابات پیش رو موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده و با انتخاب رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی حق تعیین سر نوشت خود را در منصه ظهور رسانده و امکان پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم سازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha