شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
یاوری

حوزه/ رئیس ستاد انتخابات لرستان از پیش بینی ۱ هزار و ۶۳۸ شعبه اخذ رأی برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، احسان یاوری، رئیس ستاد انتخابات استان لرستان صبح امروز در نشست اطلاع‌رسانی انتخابات در محل استانداری لرستان با بیان اینکه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت در صدر اقدامات انتخابات ریاست‌ جمهوری قرار دارد، افزود: در استان ۱ هزار و ۶۳۸ شعبه اخذ رأی برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌بینی شده که از این تعداد ۱ هزار و ۲۰ شعبه ثابت و ۶۱۸ شعبه سیار است.

وی بیشترین تعداد شعب را مربوط به خرم‌آباد با ۳۵۷ شعبه و کمترین تعداد شعب را مربوط به معمولان با ۴۰ شعبه اخذ رأی اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه قریب به ۲۵ هزار نیروی اجرایی در استان برای برگزاری انتخابات یش‌بینی شده است، گفت: چینش عوامل سر صندوق به بهترین شکل ممکن و در زمان‌بندی ارائه شده انجام شد.

یاوری با بیان اینکه در هر شعب اخذ رأی نماینده نامزدهای انتخاباتی حضور خواهند داشت، افزود: ستادهای مرکزی نامزدها، مسئولین ستاد را به وزارت کشور معرفی و از طرف وزارت کشور مسئولین ستاد استانی و شهرستانی را به ستاد انتخابات استان‌ معرفی و از سوی این مجموعه اسامی در اختیار فرمانداران قرار گرفته و در نهایت از این مسیر، نماینده هر نامزد سر هر صندوق رأی حاضر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در انتخابات احراز هویت الکترونیکی است، خاطر نشان کرد: اخذ رأی در سراسر کشور به صورت دستی است و رأی‌گیری صرفا با شناسنامه و یا کارت ملی انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha