شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
منتظر المهدی

حوزه / سخنگوی پلیس از آمادگی کامل پلیس برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: بیش از ۲۲۰ هزار نیروی انتظامی که حدود ۱۹۰ هزار نفرشان در پای صندوق‌های رای‌گیری از آغاز تا پایان شمارش آراء حضور دارند رصد، پایش و تامین امنیت انتخابات را عهده دار هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سعید منتظرالمهدی گفت: سازمان اطلاعات پلیس، فرماندهی مرزبانی فراجا و یگان‌های تکاوری و ویژه و دیگر پلیس‌های تخصصی در این عملیات بزرگ سیاسی و اجتماعی در کنار مردمی که آگاهانه برای انتخاب شایسته به میدان می‌آیند، حضور دارند.

وی افزود: در روز انتخابات، عوامل بسیج باعوامل پلیس در پای صندوق‌های رای همکاری خواهند داشت.

سخنگوی فراجا با اشاره به اینکه پلیس قبل، حین و پس از فرایند انتخابات در کنار مردم خواهد بود، گفت: ماموران پلیس در روز جمعه (۸ تیرماه) برای تامین امنیت شعب انتخابات در سراسر کشور و تا شمارش آخرین برگه رای و اعلام نتایج، به منظور صیانت از حقوق مردم و نامزدها در کنار مردم خواهند بود.

سردار منتظرالمهدی افزود: اقدامات امنیت ساز در کل پهنه جغرافیای ایران و در همه ابعاد در دستور کار پلیس بوده و ارائه سایر خدمات انتظامی به شهروندان نیز برای پلیس تعطیل بردار نبوده و با توازنِ نیروها و امکانات تامین امنیت در تمامی ابعاد آن، مورد اهتمام و توجه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha