شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
کد خبر: 1166284
۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
بسیج

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انتخابات زندگی و آینده ملت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در همایش بزرگ جهاد تبیین که با حضور سران ایلات و عشایر استان در دهکده مقاومت سپاه لرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم ایران اسلامی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، بیان داشت: حضور باشکوه و پرشور مردم در پای صندوق های رأی توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی و نقش بر آب می کند.

وی با بیان اینکه انتخابات زندگی و آینده ملت است، افزود: باید قشر خاکستری جامعه را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب نماییم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انتخابات دستاوردهای بین المللی بسیاری برای کشور دارد، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب اقتدار و عزت روزافزون ایران اسلامی خواهد شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات به حل مشکلات کشور اشاره می کند، خاطرنشان کرد: انتخابات با مشارکت بالا ظرفیت حل مشکلات را در مجامع بین‌المللی ارتقاء خواهد داد.

وی با بیان اینکه عشایر کشور به ویژه زاگرس نشینان و استان لرستان کارنامه درخشانی را در دفاع از اهداف اسلام و انقلاب از خود به یادگار می گذارند، گفت: عشایر این استان شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، بیان داشت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور باشکوه و گسترده خود در پای صندوق های رای توطئه های دشمنان را نقش بر آب و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام ثبت خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha