شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
محسن اکبرپور  بنی

حوزه/ رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی دانشگاه قم گفت: حضور دانشگاهیان در پای صندوق‌های رأی، نه‌تنها مسئولیت اجتماعی، بلکه یک وظیفه شرعی و ملی است که می‌تواند تأثیری شگرف در پیشرفت اهداف و برنامه‌های کشورمان داشته باشد.

محسن اکبرپور بنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن دعوت از دانشجویان برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: این انتخابات، فرصتی است که بار دیگر خواسته‌های مردم شنیده و خواست دولت‌ها برای تقویت بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت شود.

وی افزود: تحقق عدالت اجتماعی، رفاه و آبادانی بیشتر برای ملت شایسته ایران، در گرو مشارکت بیشتر در انتخاباتی آزاد و آگاهانه است.

اکبرپور بیان داشت: انتخابات سرنوشت‌ساز چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری نقش تعیین‌کننده‌ای در آینده انقلاب اسلامی دارد و هرگونه سهل‌انگاری و کوتاهی نسبت به آن، زیان‌بار خواهد بود.

رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی دانشگاه قم ادامه داد: همه باید بدانند انتخابات پرشور از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است.

اکبرپور افزود: حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی، نشــانه حضور ملت شریف ایران در صحنه‌های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت ملّی شده و پشتوانه امنیت ملی ما است.

اکبرپور ادامه داد: انتخابات ریاست‌جمهوری که در فرصت کوتاه قانونی پس از شهادت رئیس‌جمهور عزیزمان آیت‌الله رئیسی به وجود آمد، بلوغ سیاسی و اداری کشور را برای مدیریت بحران‌ها به نمایش گذاشته است.

وی ابراز داشت: با قانون‌مداری، فساد ستیزی و انضباط تشکیلاتی که در رأس همه امور دولت سیزدهم نهادینه شده بود، اکنون به‌خوبی ستاد انتخابات کشور را فعال و با بسیج همگانی نهادهای دولتی و برنامه‌های سازنده رسانه‌ای، آماده برگزاری انتخابات پرشور دیگری، در تاریخ پر افتخار کشورمان هستیم.

رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی دانشگاه قم خاطر نشان کرد: دیدیم که دانشگاهیان کشورمان با حضور در مراسم بدرقه شهدای خدمت، پشتیبانی خود را از ادامه مسیر انقلاب باقدرت نشان دادند و اکنون نیز انتظار می‌رود، با مشارکت آگاهانه و مسئولانه در قبال جامعه به‌عنوان قشر فرهیخته و نخبگان نقش‌آفرین باشند.

وی افزود: حضور دانشگاهیان در پای صندوق‌های رأی، نه‌تنها مسئولیت اجتماعی، بلکه یک وظیفه شرعی و ملی است که می‌تواند تأثیری شگرف در پیشرفت اهداف و برنامه‌های کشورمان داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha