شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
غدیر

حوزه/ حجت الاسلام کامجو با بیان اینکه نقش اول مساجد جهت حضور مردم در انتخابات بحث تبیین گری است، گفت: همه موظف هستیم در این صحنه حضور یابیم تا زمام امور جامعه را به دست کسانی بسپاریم که لیاقت و شایستگی کافی را دارند.

حجت الاسلام علیرضا کامجو، مسئول معاونت تعلیم‌ و تربیت بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان جنوبی در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات درحقیقت لازمه تحقق نقشه الهی تعالی و رشد سعادتمندانه انسان است.

وی ادامه داد: ارتباط ولایت الهی که در قرآن به عنوان عامل اصلی نجات انسان از تاریکی ها، ظلم ها و نادانی ها آمده است با حضور حداکثری و آگاهانه مردم ارتباط مستقیم دارد و وقتی این حضور حداکثری با انتخاب اصلح کامل شود، لوازم آزادی کامل انسانی و معنوی بشریت رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام کامجو بیان کرد: یکی از قله های معارف قرآن که به نوعی بیانگر هدف خلقت انسان، ارسال پیامبران و نزول کتاب های آسمانی است، قیام و حضور آگاهانه مردم در صحنه اداره زندگی اجتماعی است.

مسئول معاونت تعلیم‌ و تربیت بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه حضور در صحنه انتخابات، حق آحاد مردم است، افزود: با این حق زمینه حضور و انتخاب آگاهانه و قدرت تعیین سرنوشت فراهم می شود که به معنی آزادی حقیقی و هم تکلیف انسان نسبت به انجام درست آن است.

وی ادامه داد: همه موظف هستیم در این صحنه حضور یابیم تا زمام امور جامعه را به دست کسانی بسپاریم که لیاقت و شایستگی کافی را دارند و می توانند بر اساس مهندسی تعالی بخش الهی، جامعه را بر محور احکام الهی اداره کنند و جلوه های زیبای زندگی موحدانه را که در حقیقت زندگی بهشتی است را به رخ جهانیان بکشاند.

حجت الاسلام کامجو در ادامه گفت: اگر مردم بدانند در حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح و متدین، آشنای به مبانی انقلاب مخلص خستگی ناپذیر چه قدر خداوند پاداش قرار داده است همه منادی انتخابات می شوند و با دعوت و اقناع چهره به چهره و خانه به خانه موجی از حق طلبی و ولایت مداری را راه می انداختند که نه تنها ایران اسلامی که جامعه جهانی شمیم جان فزای حکومت و ولایت الهی و خروج از جمیع تاریکی‌ها، ظلمت ها و جهالت ها را با جان و دل استشمام می کرد و برای وصول به آن قیام می نمود.

مسئول معاونت تعلیم‌ و تربیت بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در خصوص نقش مساجد در افزایش حضور مردم در انتخابات عنوان کرد: در گام اول نقش مساجد در این زمینه نقش تبیین گری است با توجه به اینکه مسجد، سنگر نشر اخلاق و معنویت و زمینه ساز خدمت رسانی به جامعه و سنگر صیانت از صراط مستقیم هدایت مردم است.

وی ادامه داد: در انتخابات نقش های مسجد فعال می شود و در واگذاری امانت بزرگ مسئولیت‌های جامعه و نظام اسلام ضمن دعوت به مشارکت حداکثری در درون مسجد و محله پیرامون مسجد، دستاورد های حضور مردم را پیشاپیش بیان کنند تا مردم چشم انداز روشن آینده خود و جامعه پیرامونی خود و تمدن بشری را ببینند و مطابق آرمان هایشان آرام بگیرند و زمینه وحدت و تعامل و همدلی اجتماعی را با حضور در کنار صندوق های رای بی صدا فریاد بزنند.

حجت الاسلام کامجو در ادامه گفت: احساس حضور در سنگر، همه را برای بروز و ظهور ابتکارات و خلاقیت ها و برای با هم بودن در صحنه انتخابات و انتخاب کاندیدای ولایت مدار، متدین، آگاه به مبانی انقلاب اسلامی، پای کار و خستگی ناپذیر و مردمی همراه می کند و معنی سنگر بودن و البته زنده بودن مسجد را برای مردم معنا خواهد کرد.

مسئول معاونت تعلیم‌ و تربیت بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مساجد برای حضور رای اولی ها باید هماهنگ باشند، افزود: محدوده مسجد تنها دیوارهای مسجد نیست بلکه محدوده مسجد، تمامی اماکن حضور و تجمع جوان ها است که متولیان مسجد باید با آن‌ها ارتباط بگیرند و اهمیت موضوع را برای آن‌ها آرام آرام بیان کنند.

وی با بیان اینکه در انتخاب اصلح، مسجد ورود مصداقی ندارد، گفت: دعوت به انتخاب اصلح با تبیین شاخص‌های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی در کلام امامین انقلاب و بیان دستاوردهای دولت شهید آیت الله رئیسی و نیز بیان راهبردهای دشمنان انقلاب اسلامی که غالبا در صدد تحریم انتخابات هستند و بیان سابقه دشمنی آن ها با مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صادق IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    طبق گفته بعضی مسئولین مساجد بی رمق هستند و پنجاه درصد انها بسته بوده و عملا غیر فعالند