شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
بسیج

حوزه/ سازمان بسیج رسانه در پیامی از مردم برای حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سازمان بسیج رسانه در پیامی از مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی برای حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در متن پیام آمده است:

رهبر انقلاب:‌ جمهور و مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است که انتخابات و تعیین مسئول کشور، مهمترین مظهر آن است.

انتخابات به عنوان مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی، برگ دیگری بر حماسه های حضور خواهند افزود و بر همه اقشار اجتماعی و به فعالان رسانه ای است تا نسبت به برگزاری انتخاباتی رشد دهنده که مسیر پویش حق را در جامعه اسلامی هموارتر می‌سازد، اهتمام ویژه داشته باشند.

انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است. حضور همه آحاد ملت در پای صندوق‌های رأی، نشــانه حضور مردم شریف ایران در صحنه‌های مهم و حساس اداره کشور است، مشارکت حداکثری مردم باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه های حل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور در عرصه های بین الملل خواهد شد.

رسانه‌ها و فعالین رسانه ای باید با سعه صدر، تبیین و تحلیل منصفانه و اندیشیدن به قدرت و اقتدار ایران اسلامی، مردم را به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کنند و امیدآفرین باشند و بعد هم در معرفی نامزدهای اصلح به جامعه ایفای نقش کنند.

سازمان بسیج رسانه از آحاد مردم ایران به ویژه اهالی متعهد رسانه که خواهان عزت و پیشرفت ایران هستند دعوت به عمل می‌آورد تا برای خلق حماسه‌ای دیگر پای صندوق‌های رأی حضور پیدا و بار دیگر دشمنان را از طمع به این سرزمین ناامید کنند.
ومن الله التوفیق

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha