شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
ذ

حوزه/ سرهنگ سالاری گفت: ما بنا نداریم برای مردم تصمیم گیری کنیم چرا که ملت ما ملتی بصیر و انقلابی است، لذا می‌توان با طرح و بیان شاخصه‌های اصلح، راه را برای تصمیم گیری مردم هموار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، سرهنگ سالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان در جمع خبرنگاران گفت: دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، از مهم ترین وظایف سپاه شهرستان رودان است.

سرهنگ سالاری اضافه کرد: ما بنا نداریم برای مردم تصمیم گیری کنیم چرا که ملت ما ملتی بصیر و انقلابی است، لذا می‌توان با طرح و بیان شاخصه‌های اصلح، راه را برای تصمیم گیری مردم هموار کرد.

وی با تأکید بر اهمیت انتخابات در این مقطع کنونی پس از شهادت شهید جمهور شهید رئیسی، گفت: طبق فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله، شهید رئیسی نصاب جدیدی را در نوع مدیریت کارآمد، قوی و مؤثر در خدمتگزاری به مردم ارائه کردند که خود بارزترین الگوی موفق، برای هدایت جامعه به سمت شاخصه‌های فرد اصلح است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان گفت: تا کنون بیش از ۲۵۰ جلسه و نشست تبیینی به منظور مشارکت حداکثری بسیجیان شهرستان رودان در انتخابات ریاست جمهوری برای اقشار بسیج، پایگاهها، گردانها، کارکنان و خانواده آنها و سربازان برگزار شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha