پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ |۱۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 18, 2024
ت

حوزه/ در مراسمی مسئول جدید ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصان سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، با حکم رئیس سازمان بسیج مستضعفین و بنا به پیشنهاد سردار فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) سرهنگ پاسدار محمد ناصر درستکار به‌عنوان مسئول جدید ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه امام سجاد علیه‌السلام معرفی شد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در مراسم تکریم و معارفه مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصان سپاه امام سجاد هرمزگان گفت: بسیج امتداد مسیر عاشورا و راه امام حسین (ع) است و هدف آن حفظ و پاسداشت ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

سالاری با اشاره به نقش و جایگاه بسیج افزود: بسیج مکمل و کمک‌رسان همه دولت‌هاست.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان حضور جهادی بسیج در ایام کرونا را یکی مصداق‌های حضور بسیج در عرصه‌های مختلف دانست.

وی گفت: اقشار بیست و دوگانه بسیج از بسیج اساتید که با حضور نخبه‌ها تشکیل شده تا بسیج دانش‌آموزی که کوچک‌ترین عضو بسیج در استان است، تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان هم در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعت و نفت و گاز در استان گفت: بسیج اقشار با استفاده از ظرفیت نخبه‌ها می‌تواند به پیشرفت استان کمک کند.

گفتنی است: مراسم معارفه با حضور دکتر کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه‌السلام، مسئولین رده‌های تخصصی اقشار بسیج و معاونین سپاه استان برگزار و در این آیین از زحمات و تلاش‌های سرهنگ پاسدار جعفر اسلامی تقدیر شد.

درستکار معاون طرح و برنامه و مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه هرمزگان را در کارنامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha