جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
حجت الاسلام عدیده

حوزه/ حجت الاسلام عدیده گفت: امام سجاد (ع) با وجود محدودیت های دوران خود، تاثیر بسزایی در جامعه اسلامی داشتند و با تاکید به تهذیب نفس، الگوی بی بدیل برای مسلمانان در همه ابعاد جامعه بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش شامگاه پنجشنبه 28 تیرماه در مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام زین العابدین (ع)، به فضائل اخلاقی ایشان اشاره کرد و گفت: امام سجاد (ع)، با تقوا، صبر و بردباری مثال زدنی و با دعا و نیایش، به ترویج معارف اسلامی و حفظ مکتب تشیع پرداختند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق افزود: امام سجاد (ع) با وجود محدودیت های دوران خود، تاثیر بسزایی در جامعه اسلامی داشتند و با تاکید به تهذیب نفس، الگوی بی بدیل برای مسلمانان در همه ابعاد جامعه بودند.

حجت الاسلام عدیده با بیان اینکه امام زین العابدین (ع) با سیره و سخن خود درس‌ های ارزشمند در زمینه‌ های مختلف زندگی به انسان‌ها آموختند، اظهار کرد: تعالیم ایشان نه تنها در زمان حیات خود، بلکه در طول تاریخ اسلام، راهنما و چراغ هدایت بسیاری از انسان ها بوده است.

در پایان مجید خسروی ذاکر اهل بیت نیز در رثای سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و فرزند گرانقدرش امام سجاد (ع) به ذکر مصیبت و مدیحه سرایی پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha