پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ |۱۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 18, 2024
فعالیت تبلیغی

حوزه/ مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان گفت: از ابتدای دهه اول محرم بیش از ۲۸۹۶ مبلغ برادر و خواهر و همچنین ۱۶۳ گروه جهادی، در نقاط مختلف مشهد و شهرستان‌ها به ارائه فعالیت‌های تبلیغی پرداختند.

حجت‌الاسلام محمدعلی مقدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در خصوص اهمیت جهاد تبیین در طول تاریخ گفت: تبیین حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) برای قیام عاشورا باعث شد نام و یاد امام حسین (ع) تا به امروز زنده بماند و تداوم این راه وظیفه همه طلاب و مبلغان را، مضاعف خواهد کرد.

وی یکی از مهم‌ترین عرصه‌های تبلیغ امروز را جهاد تبیین و امیدآفرینی بیان کرد و افزود: برای آمادگی هر چه بیشتر مبلغان، معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان در راستای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های تبلیغی در ایام ماه محرم، سلسله جلسات توانمندسازی مبلغان را قبل از شروع محرم برنامه‌ریزی و برگزار کرد.

مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان گفت: اعزام‌ها به صورت اعزام فردی و گروهی در دو سطح عمومی و تخصصی به نقاط مختلف انجام شد و مبلغان در مکان‌های تبلیغی به مدت ۱۲ روز فعالیت‌های تبلیغی داشتند.

وی تصریح کرد: در این ایام اعزام مبلغان و مبلغات به مجموعه‌هایی از جمله زندان‌ها، بیمارستان‌ها و مجموعه‌هایی تحت نظارت اداره بهزیستی انجام شد و مبلغان در راستای تبیین اهداف بلند امام حسین(ع) و تبیین احکام و مبانی ارزشی اسلام نسبت به پوشش برنامه‌ها و پاسخگویی به شبهات اقدام کردند.

حجت‌الاسلام مقدادی با بیان اینکه در این ایام بیش از ۲۸۹۶ مبلغ و ۱۶۳ گروه جهادی تبلیغی در دهه اول محرم مشغول به فعالیت‌های تبلیغی بودند گفت: همچنین خطباء و برادران و خواهران مبلغ در طول ماه محرم و صفر در راستای تبیین آموزه‌های اسلامی و تبیین معارف اسلامی و نیز پاسخگویی به شبهات آحاد مردم به‌ویژه جوانان در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و... مشغول به انجام فعالیت‌های تبلیغی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha