جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
خرام

حوزه/ رئیس گروه جهادی امام حسین علیه السلام شهر یاسوج اقدامات و کارهای انجام شده در دهه اول محرم را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، کار جهادی در هر نقطه‌ای از ایران اسلامی ارزشمند است، اما وقتی کار ارزشمندتر خواهد بود که این فعالیت‌ها در مناطق محروم صورت گیرد و به مردمی خدمت کنیم که محرومیت در تار و پود زندگی آنها رخنه کرده باشد.

یکی از استان‌هایی که کار جهادی در آن نمود بیشتری پیدا می‌کند استان کهگیلویه و بویراحمد است استانی که در چهار گوشه آن محرومیت هنوز بر زندگی بخش زیادی از مردم این استان سایه افکنده است.

هرچند خدمات زیادی در نظام جمهوری اسلامی گسیل داشته شده اما باز هم سایه سیاه محرومیت در برخی از نقاط استان شاهد هستیم شاید قابل باور نباشد که در همین یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و چسبیده به شهر در مناطق حاشیه‌ای خانواده‌هایی زندگی می‌کنند که به نان شب محتاج هستند.

خوشبختانه در طول چهار دهه اخیر گروه‌های جهادی بخشی از این محرومیت‌ها را جبران کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به گروه جهادی امام حسین (ع) به فرماندهی حجت الاسلام سید عبدالحمید خرام اشاره کرد که در همه مناسبت‌ها با همه نداری‌ها داشته‌های گروه جهادی امام حسین علیه السلام را پای کار می‌آورد و از این طریق مرهمی بر قلب دردمند محرومان دیار خود می‌شود.

حجت الاسلام خرام در ۱۲ شب اول محرم علاوه بر برپایی موکب جلوی مسجد فاطمه الزهرا نجف آباد طبخ و توزیع بیش از ۵۰۰۰ پرس غذا را در دستور کار خود داشت و به عزاداران حسینی خدمات رسانی می کرد.

اقدامات گروه جهادی امام حسین(ع) شهر یاسوج در دهه اول محرم

استاد حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا یاسوج در همین مدت ماه محرم کارهای جهادی خود را از یاد نبرد و توانست با رایزنی‌های منحصر به فرد خود بیش از ۱۲۰۰ بسته معیشتی و همچنین ۱۱ دستگاه یخچال و تلویزیون و چندین دست مبل و نیازهای خرده و ریز افراده‌های متقاضی که شرایط اهدای این وسایل را داشتند برطرف کرد.

حجت الاسلام خرام همکاری با دیگر گروه‌های جهادی را از یاد نبرد و با اهدای بیش از ۲۰۰ هزار تکه لباس در سایزهای مختلف آنها را هم درگیر کار کرد تا وظیفه یک مبلغ واقعی را انجام داده باشد.

وی در پایان تصریح کرد: خیرین و افراد نوع دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۱۶۰۸۶۲ و کمک‌های غیرنقدی خود را به هنگام اقامه نماز ظهر و یا مغرب و عشا به مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) در نجف آباد شهر یاسوج مراجعه و نسبت به تحویل کمک‌های غیرنقدی خود اقدام کنند، همچنین می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۰۶۱۴۷۲۳۳ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha