سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ |۲۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 2, 2024
ا

حوزه / سرهنگ شهبازی از برگزاری نشستی با موضوع جهاد تبیین و حضور حداکثری در انتخابات ویژه جامعه کار و تولید خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نشست تخصصی جهاد تببین ویژه جامعه کار و تولید استان، صبح امروز با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، سرهنگ پاسدار امیرارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و مدیران صنایع استان هرمزگان برگزار شد.

سرهنگ امیر ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان هرمزگان، اظهار داشت: در راستای تدابیر مقام معظم رهبری و ایام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، نشست تخصصی جهاد تببین ویژه جامعه کار و تولید استان صبح امروز با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، با موضوع جهاد تبیین و حضور حداکثری در انتخابات برگزار شد.

سرهنگ شهبازی ادامه داد: از جامعه کار و تولید استان، کارگران پرتلاش تقاضا داریم همان طور که در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی تا امروز یار و یاور انقلاب بودند و با حضور در تمامی صحنه‌ها مشت محکمی به دهان استکبار زدند، با حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر حماسه بیافرینند.

وی ابراز کرد: تا کنون بیش از ۷۰ نشست شهرستانی و ۲۰ نشست استانی و ۱۳۰ نشست در مجامع کارگری و کار و تولید استان هرمزگان برگزار شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha