شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
تصاویر/ دیدار مدیرعامل بانک مهر کشور با آیت الله العظمی جوادی آملی

حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کردند: حضور در پای صندوق‌های رأی، یک قدرت ملی، دینی و اسلامی است که دشمن زدایی می‌کند و تا وقتی مردم در صحنه حضور دارند، برای کشور هیچ گونه مشکلی پیش نخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله جوادی آملی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری با صدور پیامی ضمن دعوت آحاد ملت شریف ایران به حضور پرشور در این عرصه سرنوشت ساز و حساس، تصریح کردند: مردم در دین اسلام محوریت اصلی را دارند و جایگاه آنها صرفاً به دلیل انتخابات و جمهوریت نیست؛ مردم ایران نیز مردمی بزرگ و با فرهنگ هستند و در همه صحنه‌های کشور از جمله دفاع مقدس حضور فعال داشته اند، باید مسئولین این تلاش و از خود گذشتگی مردم را قدر بدانند و با سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادی و اجتماعی کاری کنند تا ملت بتواند روی پای خود بایستد.

این مرجع معظم تقلید افزودند: امروز موظف هستیم وحدت خود را حفظ کنیم و در این مناسبت‌ها مانند انتخابات که در استقلال کشور، امنیت، عظمت، جلال و شکوه این مملکت دخیل هستند حضور فعال داشته باشیم.

حضرت آیت الله جوادی آملی تاکید کردند: حضور در پای صندوق‌های رأی، یک قدرت ملی، دینی و اسلامی است که دشمن زدایی می‌کند و تا وقتی مردم در صحنه حضور دارند، برای کشور هیچ گونه مشکلی پیش نخواهد آمد.

معظم له در این پیام همچنین ابراز امیدواری کرده اند که به حرمت خون‌های پاک شهدا، مردم در این صحنه‌ها حضور فعال داشته باشند تا استقلال کشور محفوظ بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha