شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
محسن زارعی

حوزه/ طلبه فعال فرهنگی گفت: مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مقوم سرمایه اجتماعی نظام و تبیین کننده مکتب شهید رئیسی در حوزه حکمرانی انقلابی و جهادی است.

طلبه فعال فرهنگی شهر سندرک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان گفت: راه و منش رئیس جمهور شهید رئیسی باید ادامه یابد و عملکرد کاری وی برای خدمت به مردم باید برای همیشه تاریخ زنده بماند و ثبت شود.

وی اضافه کرد: عملکرد جهادی و نگاه انقلابی شهید رئیسی به مقوله خدمت و اداره کشور سطح انتظارات را از رئیس جمهور منتخب افزایش داده است.

محسن زارعی، شهید رئیسی را نمونه بارز و الگوی تراز مدیر انقلابی دانست و تصریح کرد: مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مقوم سرمایه اجتماعی نظام و تبیین کننده مکتب شهید رئیسی در حوزه حکمرانی انقلابی و جهادی است.

طلبه فعال فرهنگی در مورد مشارکت مردم در انتخابات، گفت: حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان بوده و قطعاً حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی بسیاری از مسائل کشور را حل خواهد کرد و این مشارکت با تبیین دستاوردهای دولت شهید رئیسی و جلوگیری از تحریف حقایق، محقق می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن حیدری GB ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
    0 0
    باسلام ودرودبه رهبرعزیزم حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بادستورحضرت آقااول حضوراکثری درانتخابات دوم شخص صالح وانقلابی وخستگی ناپذیروکسی که رهرورئیس جمهورمحبوب وعزیزشهیدجمهورآیت الله رئیسی که راه آن شهیدرا ادامه دهدبااین همه تفاصیل پاکدست وامانت دارو و یاورمحرومان باشدوآقای جلیلی لیاقت چنین جایگاهی دارد...