شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
حاج شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: طلاب و روحانیون باید مردم دار باشند و در همه حال برای مردم جامعا الگو باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان عصر چهارشنبه در مراسم جشن تلبس طلاب حوزه علمیه لرستان در دفتر امام جمعه خرم آباد، با تبریک عید سعید غدیر با بیان اینکه طلاب و روحانیون امین و پناهگاه مردم هستند افزود :طلاب و مبلغان باید عامل مزین به اخلاق نیک و پسندیده باشند و در همه حال برای مردم الگو باشند.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون باید مردم دار باشند و همیشه با مردم و در بین مردم باشند، اظهار داشت: طلاب و روحانیون باید با سعه صدر و همت جهادی در تبلیغ آموزه های دینی و قرآنی در جامعه کوشا باشند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه طلاب و روحانیون در زمینه های علمی و پژوهشی موفقیت های بسیاری کسب کرده اند، گفت: طلاب بابد قدر جایگاه خود را بدانند و در کسب معارف تهذیبی، علمی و پژوهشی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه پیشینه علمای استان لرستان پیشینه ای کهن و تأثیرگذار بوده است، افزود: علمای استان لرستان همواره هدایتگر مردم بوده و هستند و در تمام برهه های تاریخ برای دفاع از حقانیت اسلام و انقلاب در صحنه بوده اند.

وی در پایان با بیان اینکه طلاب و روحانیون باید با تبلیغ مستمر و اثرگذار در راستای تبلیغ و نهادینه نمودن اخلاق قرآنی همت داشته باشند، خاطرنشان کرد: طلاب باید از هر فرصتی برای تبلیغ اهداف جهاد تبیین رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha