یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
مصاحبه با آیت الله کعبی

آیت الله کعبی گفت: انتظار ما این است که مردم در روز جمعه هشتم تیرماه با حضور حداکثری رئیس جمهوری مثل شهید رئیسی را انتخاب کنند و مسیر رشد و تحول و تعالی ایران اسلامی را بالا ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری جهت حضور و مشارکت حداکثری مردم خوزستان در پیامی به برای حضور پای صندوق‌های رأی دعوت به عمل آورد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه اربعین شهدای پرواز اردیبهشت و شهادت شهید خدمت به جمهور، رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی، حضرت آیت الله رئیسی اعلی الله مقامه، کشور در آستانه حماسه بزرگ ملی هشت شهریور و انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری قرار دارد که آینده انقلاب اسلامی را رقم می‌زند. هم در سطح داخل و هم در سطح بین الملل و بدیهی است که مشارکت بالای مردم در این انتخابات و تمرکز بر انتخاب اصلح، به‌ویژه بر اساس رهنمودهای روز عیدغدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای حائز اهمیت است.

رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید انقلاب اسلامی تراز ریاست جمهوری را بالا برده و اصول حکمرانی رئیس جمهور شهید مثل ولایت مداری، خستگی ناپذیری، کارآزمودگی، مردم داری، پشتیبانی از جبهه مقاومت و تسلیم ناپذیری در مقابل آمریکا و ؤزیم صهیونیستی تحول خواهی و توجه به مسئله جهش تولید با مشارکت مردم و توجه به حل مشکلات معیشتی مردم و مسائلی که در دسترس مردم است مورد توجه ایشان بود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر ادامه پیدا میکرد همه این مشکلات حل میشد

انتظار ما این است که مردم در روز جمعه هشتم تیرماه با حضور حداکثری رئیس جمهوری مثل شهید رئیسی را انتخاب کنند و مسیر رشد و تحول و تعالی ایران اسلامی را بالا ببرد. البته ملت ما نمیخواهد به عقب برگردد و کسانی را که آویزان به آمریکا هستند و صحبت‌های ناامید کننده می‌زنند، مورد اقبال و توجه ملت قرار نمی‌گیرد و امید آن است که رئیس جمهوری مثل شهید رئیسی با فتانت و هوشمندی و حکمت و حضور در صحنه ملت ایران رقم بخورد و همانطور که رهبری فرمودند بدرقه شهیدان و تشیع جنازه شهیدان و مجالس با شکوه شهیدان این حماسه با حماسه انتخاب چهاردهمین رئیس جمهور ملت ایران تکمیل شود.

توصیه بنده این است که از دو قطبی‌های بی حاصل پرهیز و به تردیدها خاتمه دهیم و با حضور میلیونی پای صندوق رأی به عنوان واجب مهم سیاسی و عمل صالح، ان شاءلله آینده انقلاب اسلامی را رقم زنیم.

و صلی الله علی محمد و آله طاهرین.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha