شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
انتخابات

حوزه/ عبدلی، ساده زیستی و ترجیح منافع ملی و امت بر منافع شخصی و نیز داشتن عرق ملی و وطن دوستی در کنار شاخصه مهم دینداری و ولایتمداری را از ویژگی های فرد اصلح دانست و گفت:  شجاعت و اقتدار و نیز داشتن تخصص و تجربه و همچنین حامی محرومان و مستضعفان بودن و به فکر ایجاد عدالت اجتماعی بودن از دیگر مولفه هایی است که باید در فردی که به عنوان اصلح انتخاب می‌کنیم باشد.

رقیه عبدلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه با اشاره به اهمیت انتخابات، اظهار داشت: انتخابات پیش رو تبلور ولایت مداری و سنجش ولایت پذیری ماست. رسالت طلاب در تبیین و بصیرت افزایی در مورد حضور حداکثری مردم در انتخابات و نیز انتخاب اصلح بنا به فرموده حضرت آقا مکمل بدرقه شهیدان خدمت علی الخصوص شهید رئیسی است.

وی ادامه داد: ما باید بدانیم که با انتخاب خود در پیشگاه خداوند باری تعالی و یوم الحساب مسئول هستیم و در این راستا انتخاب فرد اصلح یکی از رهیافت های انسان اجتماعی امروز به سوی رستگاری است و همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند؛ اگر اصلح را انتخاب کردید، کاری اسلامی می کنید و این یک محکی است برای خودتان که تشخیص بدهید انتخاب برای اسلام است یا برای صلاح خودتان.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شاهین دژ خاطرنشان کرد: فرد اصلح کسی است که وفادار به جمهوری اسلامی و قانون اساسی باشد چرا که کسی که قانونمند و وفادار به جمهوری اسلامی باشد از تقیدد کافی نسبت به اسلام و اعتقادات اسلامی و از تعهد کافی نسبت به احکام نورانی اسلام برخوردار است. و مقید به اصل ولایت فقیه باشد.

وی افزود: این مهم است که افرادی بر مسند مناصب حکومتی باشند که نگذارند بر اصل ولایت فقیه خدشه ای وارد آید و با عملکرد درستشان اصل نظام و ولایتمداری مردم را با تحت فشار قرار دادن آنها از راه های مختلف تحت الشعاع قرار نداده و ضعیف نگرداند چرا که این مهم حق الناسی بزرگ بشمار می آید.چرا که بعضی وقت ها عملکرد افراد موجب تضعیف ایمان برخی از مردم می‌شود.

عبدلی ساده زیستی و ترجیح منافع ملی و امت بر منافع شخصی و نیز داشتن عرق ملی و وطن دوستی در کنار شاخصه مهم دینداری و ولایت مداری را از ویژگی های فرد اصلح دانست و گفت: شجاعت و اقتدار و نیز داشتن تخصص و تجربه و همچنین حامی محرومان و مستضعفان بودن و به فکر ایجاد عدالت اجتماعی بودن از دیگر مؤلفه هایی است که باید در فردی که به عنوان اصلح انتخاب می‌کنیم باشد، همان هایی که در وجود مبارک رئیس جمهور شهید تبلور داشت و فردی که انتخاب می‌کنیم باید ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهیدمان باشد و گوش به فرمان ولایت داشته و خستگی ناپذیر بوده و اقتدار و شجاعت کافی در برابر دشمنان اسلام و این سرزمین را داشته باشد.

وی عنوان داشت: باید بدانیم که فردی را که انتخاب کرده و بر مسند ریاست جمهوری نشانده می‌شود امانتدار حکومت و نیز حقوق مردم باشد و مردم باید بدانند با انتخاب خود هم در پیشگاه باری تعالی و هم در پیشگاه صاحب و مولایمان حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداء و هم در برابر مستضعفان و محرومان دیندار جامعه مسئولند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ گفت: در سایه انتخاب فرد اصلح امانت حکومت را بدست او سپرده تا ان شاءالله زمینه ظهور مولای مان را فراهم کرده و این امانت را به دست صاحب اصلی اش حضرت مهدی موعود بسپاریم.و این همان تبلور غدیر خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ربابه نصیری IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
    0 0
    سلام علیکم احسنت ،کسی اصلح هست که وفادار به جمهوری اسلامی و قانون اساسی باشد.