شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
قدمی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد گفت: شجاعت و استکبارستیزی از ویژگی های نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری است.

حجت الاسلام عبدالله قدمی، مدیر مدرسه علمیه امام علمیه امام صادق(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با دعوت مردم برای حضور در پای صندوق های رای، بیان داشت: انتخابات پرشور و گسترده موجب تقویت و اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

وی با بیان اینکه داشتن ایمان، اخلاص و ولایت مداری از ویژگی های نامزد اصلح برای انتخاب است، افزود: امید می رود مردم با انتخابی اصلح دل دوستداران نظام را شاد و دشمنان اسلام و انقلاب را مأیوس و ناامید کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)، صداقت،خستگی‌ناپذیری و فعالیت جهادی داشتن را از شرایط کاندید اصلح برشمرد و اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب باید ساده زیست ، غیراشرافی،مردم دار و امانتدار باشد.

وی مدیریت اجرایی قوی، داشتن تخصص و مهارت و فسادستیزی را از دیگر ویژگی های نامزد اصلح برشمرد و خاطرنشان کرد : رئیس جمهور باید با داشتن تدبیر، بصیرت و برنامه در راه پیشرفت کشور تلاش جهادی داشته باشد.

حجت الاسلام قدمی با بیان اینکه رئیس جمهور باید مردمی باشد و از ظرفیت و توانمندی نخبگان مردم مناطق کشور در راستای پیشرفت کشور بهره گیرد، گفت: رئیس جمهور آینده باید ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد و به نیازها و دردهای جامعه توجه ای ویژه داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در ۸ تیر بار دیگر حماسه می آفرینند و برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام ثبت خواهند کرد، بیان داشت: مردم ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای بار دیگر خواب های دشمن را بی تعییر خواهند گذاشت و نقشه های شوم را خنثی خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سینا IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    استکبار ستیزی را به هر مفهومی که در نظر بگیرید باید در خدمت تولید و پیشرفت و ابادانی و توسعه کشور قرار گیرد که توسط خبرگان اهل فن تدوین می گردد