شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
35

حوزه/ رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: به لطف الهی دغدغه صیانت از آرای مردم سرلوحه همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، بهنام نظری طی سخنانی در نشست مشترک مسئولان اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان مرکزی با تأکید بر اهمیت توجه به سلامت و صحت انتخابات و انجام درست وظایف همه دست اندرکاران ابراز داشت: به لطف الهی در استان مرکزی همه ظرفیت‌ها به منظور برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مهیاست و از این بابت خدای متعال را شاکریم.

وی با اشاره به این که برگزاری انتخابات سالم و بدون جانبداری از نامزدهای انتخاباتی باید مورد توجه ویژه باشد، افزود: این مهم باید دستور کار فرمانداران، رؤسای ادارات، بخشداران نیز باشد و فرمانداران شهرستان‌ها بر دستگاه‌های اجرایی نظارت ویژه داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان بر ضرورت آمادگی تمام حوزه‌ها برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و بیان داشت: همگان باید برای تحقق امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت به عنوان رویکرد محوری برگزاری انتخابات بکوشند.

حجت‌الاسلام امیدرضا مبارک آبادی، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی نیز در این نشست گفت: در نقاط مختلف برگزاری انتخابات، پیوست امنیتی مورد توجه ویژه باشد و برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه از هیچ کوششی دریغ نشود.

وی تاکید کرد: صیانت از آرای مردم باید سرلوحه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در مرکزی باشد و صحت صندوق‌ها و شمارش آرا باید با جدیت انجام شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha