یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
تبریز

حوزه/ نهادهای حوزوی استان آذربایجان شرقی در بیانیه ای بر لزوم حضور حداکثری و هوشمندانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، نهادهای حوزوی استان آذربایجان شرقی در بیانیه ای بر لزوم حضور حداکثری و هوشمندانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، تاکید کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت سلحشور، شریف، بصیر و انقلابی ایران

و مردم ولایتمدار، شهید پرور و با غیرت آذربایجان.

اینک که با شهادت جانسوز شهدای بزرگوار خدمت، رئیس جمهورعزیز، تلاشگر و خدوم حضرت آیت الله رئیسی و امام جمعه محبوب و معتبر و ارزنده تبریز حضرت آیت الله آل هاشم و استاندار انقلابی و متدین شهید رحمتی، صحنه آزمون دیگری برای شما فراهم شده است.

در این صحنه آزمون حساس و تاریخی، در مقطعی از زمان که دشمنان این آب و خاک با تمامی قوا و توان به صحنه آمده‌اند تا انتخابات ۸ تیر را تضعیف و کم اثر جلوه دهند تابه زعم خود قدرت چانه زنی نظام را در صحنه‌های بین المللی و در دفاع از حقوق مشروع ملت بزرگ ایران به چالش بکشند، اما شما مردم با بصیرت بار دیگر با مشارکت حداکثری خود در صحنه انتخابات دشمنان را مایوس و دوستان را خوشحال و امیدوار خواهید نمود.

بنابراین از امت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، بویژه مردم قهرمان آذربایجان دعوت می‌ نماییم با مشارکت پرشور و حداکثری خود در انتخابات، نقشه شوم دشمنان حقیر ملت ایران را خنثی ساخته و با پیروی از فرامین حکیمانه و راهبردی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظّله العالی) که در بیانات اخیرشان مشخصات رئیس جمهور منتخب را که باید معتقد به مبانی انقلاب، کارآمد و خدمتگذار برای ملت ایران باشد تبیین فرمودند، برای ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزینید و حماسه‌ای دیگر و برگ زرینی در تاریخ پر افتخار ایران بزرگ ثبت نمایید.

بی‌تردید شما ملت بزرگ ایران و آذربایجان همیشه ثابت کرده‌اید در روزهای سخت و آزمون‌های بزرگ در طرف درست تاریخ قرار گرفته‌اید و سربلند میدان‌های تاریخ ساز بوده و خواهید بود.

نهادهای حوزوی استان آذربایجان شرقی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha