یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
اخلاق انتخاباتی

حوزه/ معاون مدیر مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) بندرعباس گفت: در دعوت به مشارکت حداکثری به مردم فرصت تعقل، تفکر، انتخاب و اختیار دهید و اخلاق انتخاباتی را در خانواده و اجتماع‌ مدنظر قرار دهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، خانم مریم جعفری سراجی، مدیر مدرسه فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بندرعباس، در نشستی که روز گذشته و به صورت مجازی با موضوع" رسالت بانوان طلبه در دعوت مردم برای مشارکت حداکثری" و با حضور طلاب مدارس علمیه فاطمه الزهرا(س) پارسیان، حاجی آباد و بندرلنگه برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، بیان کرد: رسالت بانوان طلبه به معنای رسالت، مسئولیت، وظیفه، ماموریت، پیامبری و صدا رساندن است.

وی با اشاره به سوره ی عصر افزود: رسالت بانوی طلبه در بحث انتخابات و دعوت مردم به مشارکت حداکثری یک مصداق کامل، عظیم، محکم و توصیه به حق است.

خانم جعفری اظهار کرد: طلبه با دعوت از مردم برای حضور حداکثری با هر راه و روشی در انتخابات، در واقع به یک تکلیف عقلی، شرعی، سیاسی، اخلاقی، عبادی و فرهنگی عمل می کند.

مدیر مدرسه فاطمه معصومه(س) بندرعباس بیان کرد: بانوان طلبه باید با تاسی از رسالت سیاسی که حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) داشتند حرکت کنند.

وی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) در مسیر تبیین ولایت، تبیین حق که در مسیر رسیدن به حق به حق‌دار، هر گونه تلاشی کردند.

خانم جعفری در پایان خاطرنشان کرد: بانوان طلبه با تاسی به این دو بانوی فاخر و فرهیخته این مسیر را طی کنند.

وظیفه طلبه در سنگر خانواده و اجتماع پایبندی به اخلاق انتخاباتی است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha