یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حجت الاسلام زمانی

حوزه/ دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب، در جمع مبلغان و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران اصفهان، بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه در امور مذاهب در نشست انتخاباتی مبلغان و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران استان اصفهان با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: شرکت در انتخابات به عنوان یک وظیفه شرعی و عقلی برای همه مردم واجب است.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، به تقویت نظام اسلامی و افزایش اقتدار آن کمک می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی با بیان اینکه دشمن به جای جنگ نظامی، به جنگ شناختی روی آورده است اظهار کرد: جنگ شناختی بسیار خطرناک‌تر است.

وی با بیان اینکه همه اقشار جامعه در قبال انتخابات مسئول هستند و باید برای حضور حداکثری مردم تلاش کنند، افزود: طلاب وظیفه دارند در تبیین اهمیت انتخابات و تشویق مردم به حضور در آن نقش‌آفرینی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی در ادامه ایمان عمیق و اعتقاد به اطاعت مطلق از ولی فقیه را دو ویژگی اصلی شهید رئیسی به عنوان ریاست جمهوری تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ایمان عمیق، ایمانی است که فرد را به اطاعت کامل از دستورات الهی و احکام شرعی سوق دهد و اعتقاد به اطاعت مطلق از ولی فقیه، اطاعتی مطلق و بدون قید و شرط است، ولی فقیه نائب امام زمان (عج) در زمین و اطاعت از او واجب شرعی است.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی در بخش پایانی به اخلاق تبلیغات انتخاباتی نامزدها اشاره کرد و آن را را شامل احترام به رقیب، رعایت موازین شرعی، صداقت با مردم، رعایت تقوا و اخلاق اسلامی عنوان کرد.

وی گفت: با رعایت اخلاقیات انتخاباتی، می‌توانیم شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و مبتنی بر احترام متقابل باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha