یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
قف

حوزه/ مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) در آران و بیدگل با صدور بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) در آران و بیدگل با صدور بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: انتخابات، تجلی مردم‌ سالاری دینی و فرصتی برای مشارکت آگاهانه ی آحاد ملت در تعیین سرنوشت خویش است.

حضور حداکثری مردم در انتخابات، پشتوانه‌ای قوی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و گامی مؤثر در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی خواهد بود.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت هلال بن علی(ع) در ادامه ی این بیانیه با تأکید بر اهمیت انتخابات و نقش آن در تعیین سرنوشت کشور خاطرنشان کرد: انتخابات، فرصتی برای انتخاب اصلح‌ ترین افراد برای اداره امور کشور و گامی در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی است.

از همه آحاد ملت ایران، به ویژه مردم متدین و انقلابی شهرستان آران و بیدگل دعوت می‌کنم با حضور حداکثری خود در انتخابات، بار دیگر پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند و در تعیین سرنوشت خویش نقش‌آفرینی کنند.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر اینکه انتخابات، امانت الهی و حق‌الناس است، افزود: حضور در انتخابات، وظیفه‌ای شرعی و ملی است که همه آحاد ملت باید در انجام آن اهتمام ورزند. امیدوارم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، شاهد انتخاباتی پرشور و با نشاط و انتخاب اصلح‌ ترین افراد برای اداره امور کشور باشیم.

دعوت مدیر اجرایی حرم مطهر هلال بن علی از مردم برای شرکت در انتخابات، در حالی صورت می‌گیرد که شور و نشاط انتخاباتی در سراسر کشور به وضوح قابل مشاهده است.

مردم ایران با حضور پرشور خود در انتخابات، بار دیگر پایبندی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب را به اثبات خواهند رساند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha