یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
ب

حوزه/ شهردار کاشان از اقدامات گسترده و برنامه های مختلف مدیریت شهری به مناسبت عید ولایت و امامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، کیومرث محمدپور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید ولایت و امامت عید سعید غدیرخم، به اقدامات مختلف از جمله اجرای جشنواره و ویژه برنامه ها، برنامه های فرهنگی و هنری، تبلیغات محیطی و ترویجی اشاره کرد.

وی به اجرای جشنواره «دُر ِّنجف» اشاره و عنوان کرد: این جشنواره به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در ۱۴ مکان از جمله پارک‌ها، مجموعه‌های تفریحی ورزشی سازمان و محله‌های مختلف با بهره‌گیری از ظرفیت‌های محلی در راستای ترویج فرهنگ مودت اهل بیت(ع) در دهه امامت و ولایت برگزار شده است.

شهردار کاشان همچنین به آذین بندی و نورآرایی معابر و بوستان ها توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان در نقاط مختلف شهر اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر نصب نمادهای مربوط به عید ولایت، ۸ هزار ریسه پرچم، ۲۰۰ پرچم، برج پرچم، دیوارنگاره و..برای فضاسازی محیطی مورد استفاده قرار گرفت.

محمدپور از اجرای تبلیغات محیطی ویژه این ایام خبر داد و افزود: بیلبوردها و استندهای سطح شهر با ایفای نقش مجموعه های فرهنگی و ارتباطی مدیریت شهری پذیرای محتوای متناسب با ایام عید ولایت و امامت بوده است.

وی همچنین با اشاره به اجرای المان غدیر در معابر مختلف شهر، مشارکت در برگزاری جشن مردمی «مهمونی غدیر کاشونیا» را نیز متذکر شد و افزود: شهرداری در کنار اقدامات مختلف خود برای پاسداشت این روز، همراه سایر مجموعه و دستگاه‎ها و همچنین ظرفیت‎های مردمی در این زمینه بوده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha