شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
ث

حوزه / میهمانی ۳ کیلومتری عید ولایت در روز عید غدیرخم با حضور۱۴۰ موکب پذیرایی، فرهنگی و دینی متشکل از هیئات مذهبی، نهادهای خدماتی و اداری در بلوارشهیدان زاهدی(بلوار نماز) کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، شامگاه روز گذشته میهمانی ۳ کیلومتری عید ولایت در روز عید غدیرخم با حضور۱۴۰ موکب پذیرایی، فرهنگی و دینی متشکل از هیئات مذهبی، نهادهای خدماتی و اداری در بلوارشهیدان زاهدی(بلوار نماز) کاشان برگزار شد

رجبی مدیر داخلی این میهمانی در حاشیه این مراسم یا بیان اینکه این موکب‌ها با رمز علی ولی الله و انسجام و همدلی توسط نیرو های ارزشی و طلاب حوزه های علمیه علاوه برپذیرایی با غذای گرم شربت و شیرینی به ۱۷۰ هزار نفر از شهروندان کاشانی به ارائه خدمات فرهنگی و اجرای ویژه برنامه های کودک و نوجوان و بزرگسالان نیز پرداخته شد.

مدیر میهمانی ۳ کیلومتری عید ولایت کاشان با بیان اینکه برای اجرای این جشن بزرگ میدانی و خیابانی در روز عید غدیر خم از سه ماه قبل کمیته های دعوت، مالی، پشتیبانی و رسانه تشکیل شد گفت: در این جشن روایت و پیام پیامبراکرم(ص) در روز عید غدیر با عنوان فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ وَ الْوَالِدُ الْوَلَدَ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ به نسل جوان منتقل شد.

وی با بیان اینکه این میهمانی ۳ کیلومتری شادیانه از تقاطع آیت الله طالقانی تا خیابان آیت الله یثربی به منظور وحدت و انسجام فرهنگ علوی حضرت امیرالمومنین (ع) اجراشد گفت: در این میهمانی بانیان به عشق اهل بیت (ع) برای پذیرایی غذای گرم شیرینی و نوشیدنی چندین میلیارد تومان هزینه نموده اند.

رجبی از افزایش دو برابری موکب های میهمانی ۳ کیلومتری عید ولایت نسبت به سال قبل در کاشان خبر داد و افزود: امسال با افزایش ۵۰ درصدی موکب ها نسبت به سال قبل روبرو بودیم.

انتهای پیام./

میهمانی ۳ کیلومتری عید ولایت در کاشان برگزار شد

میهمانی ۳ کیلومتری عید ولایت در کاشان برگزار شد

میهمانی ۳ کیلومتری عید ولایت در کاشان برگزار شد

میهمانی ۳ کیلومتری عید ولایت در کاشان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha