یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
ل

حوزه/ اربعین شهدای خدمت و بزرگداشت شهادت "حسن مجتبی یوسف احمد" با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان در مسجد بقیه الله الاعظم (عج) دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ازکاشان، اربعین شهدای خدمت و بزرگداشت شهادت رزمنده مجاهد و فرمانده دلاور حزب الله لبنان "حسن مجتبی یوسف احمد" برادر والامقام دانشجوی بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان، سرکار خانم فاطمه احمد، در جبهه لبنان در جهاد با دشمن صهیونیستی ظهر امروز با حضور عضو خبرگان رهبری، روحانیون، رئیس و اساتید و دانشجویان با مرثیه سرایی شریفی ذاکر اهل بیت (ع) در مسجد بقیه الله الاعظم (عج) این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این مراسم سربازی ولایت فقیه را ویژگی مشترک شهید رزمنده مجاهد و فرمانده دلاور حزب الله لبنان "حسن مجتبی یوسف احمد" با شهدای خدمت دانست و اظهار داشت: شهید رئیسی به عنوان سرباز امام خامنه ای آماده خدمت گذاری به نظام بود و شهید یوسف احمد نیز به عنوان سرباز ولایت فقیه به دستور فرمانده ارشد خودش سید حسن نصرالله توانست علاوه بر ضربه زدن در خاک اسرائیل، در فرماندهی مقاومت نیز نقش به سزایی داشته باشد به گونه ای که رژیم غاصب صهیونیستی برای او تیم ترور تشکیل داد همانطور که صدام ملعون برای دکتر مصطفی چمران سه تیم ترور تشکیل داد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن تسلیت شهادت یوسف احمد به سرکار خانم دکتر فاطمه احمد خواهر این شهید، خطاب به ایشان گفت: دخترم تسلیت این جمع را به پدر و مادر، همسر بردار و دختر دو ساله یوسف احمد برسانید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به ثواب تحمل در برابر مصیبت ها اشاره کرد و افزود: بر اساس روایاتی از پیامبراکرم (ص) بشارت دهید برای کسی که صبر کند در شهادت و رحلت فرزندش و اگر کسی فرزندش قبل از پدر و مادر از دنیا برود و به خاطر خدا صبر کند، گریه و بی تابی نکند به مقدسات بد نگوید خدای متعال چنان ثوابی به آن پدر و مادر می دهد که اگر ۷۰ فرزند داشته باشد که زنده بمانند و همه در رکاب امام زمان (عج) شمشیر بزنند ثواب ۱۰۰ برابر آن شهید از آن ۷۰ شمشیر زن برای آن پدر و مادر بالاتراست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به جایگاه و مقام بسیار بالای شهید در پیشگاه خداوند متعال اشاره کرد و یادآور شد: همگان باید به جمله رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی ایران اعتقاد داشته باشیم که به وزیر اوقاف سوریه فرمود شما به زودی در قدس نماز خواهید خواند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه ان شاءلله خانم دکتر احمد با درسی که در دانشگاه علوم پزشکی کاشان می خواند برای آینده لبنان کشور خودشان و جهان اسلام چهره درخشان خواهند بود، گفت: پیامبر اکرم(ص) فرمود اگر می خواهید خودتان را در برابر مصیبت تسکین دهید ببیند به بچه های من چه گذشت.

اربعین شهدای خدمت و بزرگداشت شهید یوسف احمد در کاشان برگزار شد

اربعین شهدای خدمت و بزرگداشت شهید یوسف احمد در کاشان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha