یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
سردار معروفی

حوزه/ معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: رئیس جمهور آینده کشور باید مصداق بارز ویژگی‌های شهید رئیسی باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، سردار حسین معروفی طی سخنانی در مراسم گرامیداشت آزادسازی مهران در یادمان قلاویزان با تأکید بر لزوم تبیین و ترویج معارف و آموزه های ناب دفاع مقدس ابراز داشت: ریشه دفاع مقدس ما در مکتب قرآن و اهل بیت(ع) و به خصوص فرهنگ و مکتب عاشوراست چرا که در همه عملیات ها و معبرها و برنامه های دفاع مقدس، نام و یاد امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) جلوه گر بود و بچه ها در این حال و هوا زندگی می کردند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی یک فرمانده برای خود قدمی بر نمی‌داشت، بلکه در صحنه نبرد و میدان مین رزمندگان تن‌های خود را سنگر همدیگر می‌کردند تا از انقلاب اسلامی دفاع کنند. بالای ۹۵ درصد وصیت نامه شهید برگرفته از فرهنگ اهل بیت (ع) است، شهدای ما چون زیبا فکر می‌کردند عمل آن‌ها هم زیبا بود.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: هر امتی را با عقبه آن تعریف می‌کنند و عقبه استان ایلام پر افتخار، مکتب اهل بیت و همواره در کنار ولایت است که با جمعیت ۴۴۰ هزار نفر ۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کردند.

وی با تأکید بر این که در دوران دفاع مقدس شاهد بن بست شکنی های متعددی بودیم ، گفت: یکی از بن بست شکنی ها در مهران بود و دشمن با اقدامات رسانه‌ای آمده بود تا در مهران بماند اما هیچ وقت غیرت و شجاعت مردمان و اقشار مختلف ایلام را فراموش نخواهیم کرد که مهران چگونه باز پس گرفتند.

وی ادامه داد: ما معجزه را جای جای دفاع مقدس به خصوص در عملیات آزادسازی مهران دیدیم؛ عملیات کربلای یک، مهران را دروازه ورود به کربلا کرد و حضرت عباس (ع) هم رمز آن بود.

معروفی همچنین گفت: مردم عزیز ما عاشق ولایت و مملکت خود هستند، چون این مردم هوشمند هستند و هر جا نیاز باشند تحت نظر ولایت برای دفاع از مملکت خود قیام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: به لطف الهی و در سایه هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری، امروز دست برتر در مجامع بین‌المللی با ایران اسلامی و نظام مقدس ماست، کما این که در جریان وعده صادق، دشمنان اقتدار و عظمت ما را مشاهده کردند و ما امروز بیش از هر زمان دیگری در موضع عزت و اقتدار هستیم.

معاون سازمان بسیج همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات روز جمعه ابراز داشت: در شرایطی که دشمنان نظاره‌گر هستند باید با حضور خود در انتخابات آنان را ناامید کنیم، اول حضور حداکثری و بعد انتخاب اصلح از جمله مواردی است که باید مدنظر داشته باشیم.

وی گفت: ما نیازمند رئیس جمهوری هستیم که همچون شهید رئیسی باشد و ویژگی های این شهید عزیز در او متجلی باشد چرا که با خدمت صادقانه و اخلاص و ولایتمداری و حرکت در مسیر احیای ارزش های اسلامی در تاریخ کشورمان ماندگار شد.

وی در خاتمه با تأکید بر این که باید بدانیم که دشمن هیچ گاه قابل اعتماد و قابل اطمینان نبوده و نیست، افزود: با تغییر نگاه انقلاب با نگاه لیبرال و غرب گرا در اوایل دوران دفاع مقدس موفق شدیم به پیروزی‌های متعدد دست پیدا کنیم و امروز باید مراقب باشیم تا جریان لیبرال و غرب را قبول نکنیم، چون ما با نگاه امام خمینی (ره) بزرگ شدیم و پرورش یافته مکتب اهل بیت (ع) هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha