یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حضور حداکثری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی ضمن دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه، بیان داشت: حضور هوشمندانه مردم در انتخابات علاوه بر مأیوس شدن دشمنان ملت ابران، باعث اقتدار نظام و پیامدهای سودمندی برای کشور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»

انتخابات در نظام اسلامی آزمونی است که می تواند استقلال و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذارد. آزمونی که همیشه با حضور هوشمندانه مردم، پیروزی و سربلندی برای ایران عزیز خلق کرده و دشمنان ملت را مأیوس و دل دوستداران نظام اسلامی را خوشحال نموده است. بی‌تردید انتخاب رئیس جمهور به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی با گستره زیاد امکانات و اختیارات، می‌تواند نقش فراوانی در چگونگی اداره کشور و سرنوشت اجرایی کشور داشته باشد. از این رو مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح برای این جایگاه خطیر، پیامدهای سودمندی برای کشور و مردم دارد چنانکه بی‌اعتنایی نسبت به این حق و تکلیف، می‌تواند خسارات زیان باری برای کشور به همراه داشته باشد.

توانایی بهره‌گیری از ظرفیت های کشور، اعتقاد قلبی به انقلاب و نظام اسلامی، کارآمدی، خستگی ناپذیری، و توانایی انجام کار از بارزترین شاخص های فرد اصلح در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حوزه علمیه خراسان ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهیدان راه حق، دفاع مقدس، امنیت، سلامت و خدمت، و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(حفظه الله)، از آحاد مردم بزرگوار ایران برای حضور حداکثری در انجام این ضرورت اجتماعی و فریضه مهم دعوت می کند تا با انتخاب فرد اصلح زمینه امتداد خدمت بی منت شهید آیت‌الله رئیسی و یاران شهیدش به مردم را فراهم نمایند و ان‌شاءالله منتخب مردم نیز در مسیر اعتلای نظام و انقلاب و رفاه و انسجام مردم با بهره گیری همکاران توانمند ، انقلابی و متدیّن، زمینه ساز تعالی و پیشرفت کشور گردد.

علی خیاط

مدیر حوزه علمیه خراسان

۷ تیرماه ۱۴۰۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha