یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور

حوزه/ رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: ملت ایران به خوبی دشمنان خود را می‌شناسند و امروز می‌دانند که اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها به شدت در تلاش هستند که استقلال کشورمان را به خطر بیندازند بنابراین باید با وحدت خویش در مقابل این توطئه‌های شیطانی ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، محمد عباسی، رئیس سازمان امور اجتماعی کشور صبح امروز در مراسم چهلمین روز شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر همراهانش که در سالن آزادی سنندج برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: یکی از افتخارات بسیار بزرگ و مهم شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر مدیرانش خدمت به ملت است.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در ادامه سخنان خود گفت: شهید رئیسی تا آخرین لحظه عمر پربار خویش در مسیر رهبری و ولایت فقیه حرکت نمودند و برای حل مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی بیان کرد: ملت ایران ملت قدرشناسی هستند به نوعی که در مراسم تشییع پیکر شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با حضور میلیونی خود مشت محکمی بر توطئه‌گران و دشمنان این نظام زدند.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در بخش دیگری از سخنان خود تشریح کرد: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مسیر خدمت به ملت ایران هرگز جناحی عمل نکرد و نگاه وی نگاهی فراجناحی و فرادینی و فرامذهبی بود و همین امر باعث ماندگاری نام این عزیز در طول تاریخ خواهد شد.

عباسی در ادامه سخنان خود بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌های دشمنان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و بی شک با بصیرتی که از ملت ایران سراغ داریم دشمن هرگز نمی‌تواند این مسیر پیشرفت را متوقف کند.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور افزود: ملت ایران به خوبی دشمنان خود را می‌شناسند و امروز می‌دانند که اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها به شدت در تلاش هستند که استقلال کشورمان را به خطر بیندازند بنابراین باید با وحدت خویش در مقابل این توطئه‌های شیطانی ایستادگی کنیم.

عباسی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه کسی منکر مشکلات اقتصادی در کشور نیست، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی برای حفظ استقلال و بزرگی و همچنین حفظ اسلام راستین در مقابل جهان کفر ایستاده است و آنان نیز برای از پای درآوردن این انقلاب و ملت تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی مصوب کرده اند ولی بی‌شک این تحریم‌ها هرگز در روحیه و اقتدار ملت ایران نمی تواند تزلزلی در روحیه و اقتدار ملت ایران ایجاد کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha