یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مدرسی گفت: به هر میزان که در انتخابات مشارکت داشته باشیم، به همان میزان امنیت ملی و تمامیت ارضی و قدرت چانه زنی در دنیا افزایش پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، با ارزیابی ۵ مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از صداوسیما، گفت: مناظرات یک امر بسیار ضروری و مهم است و در شیوه کنونی که از صداوسیما پخش می شود، دیدگاه با یکدیگر مقایسه و در مقابل هم قرار می گیرد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد، مناظرات را قابل قبول دانست و اضافه کرد: هر چه بیشتر در انتخابات به این صورت عمل شود، مردم بیشتر رغبت بیشتری برای مشارکت خواهند داشت و مطالب مورد نیاز خود را در این مناظرات به دست خواهند آورد.

وی در خصوص انتخاب اصلاح، گفت: فردی که انتخاب می شود باید ادامه دهنده راه نیکان، خوبان و شهید رئیسی باشد؛ راه شهید رئیسی، راه خستگی ناپذیر، تبعیت از ولایت، خدمت به محرومان و راه دشمن‌ستیزی و ارتباط برقرار کردن با کشورهای همسایه و جهانی که با ما در ستیز نیست؛ البته در حال حاضر تنها یک یا دو کشور با ما در ارتباط نیستند ولی سایر کشورها ارتباط خوبی با جمهوری اسلامی دارند و این موضوع به معنای جدا کردن ایران اسلامی با دیگر کشورها است.

ویژگی های انتخاب اصلح

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی تاکید کرد: ویژگی هایی که رهبر معظم انقلاب به عنوان ویژگی های اصلح بیان کردند، ملاک های اصلی برای انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور آینده کشور است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه با اشاره به اینکه به هر میزان که در انتخابات مشارکت داشته باشیم، به همان میزان امنیت ملی و تمامیت ارضی و قدرت چانه زنی در دنیا افزایش پیدا می کند، اظهار داشت: به هر میزان که مشارکت داشته باشیم، عزت و آبروی دین و قرآن برای ما بیشتر روشن می شود؛ چون ما هم پشتوانه وحی و شرع داریم و هم باید پشتوانه مردمی را داشته باشیم و مردم هستند که در این عرصه می توانند کمک‌رسان باشند و این حضور، یک راهبرد اساسی برای قرآن، اسلام و تشیع است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha