شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
خراسان جنوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اجرای عدالت را مهم ترین گمشده جامعه بشری دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امروز ۶ تیر در دیدار جمعی از کارکنان دادگستری استان که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، گفت: عید غدیر خم بیانگر مهم ترین خصلت امیرالمومنین علی(ع) است که امروز جامعه بشری تشنه آن است.

وی افزود: رسیدن به کمال و تعالی و احقاق حق مظلوم تنها در بستر عدالت میسر می‌شود که شما به عنوان مجریان این حق ذاتی انسان‌ها باید تمام تلاش خود را برای تحقق به کار گیرید و در قضاوت‌هایتان رعایت انصاف و عدالت را داشته باشید.

عبدالهی، رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار گفت: رسیدگی به ۲۲۵ هزار پرونده به صورت الکترونیک، برگزاری ۵۸ هزار دادگاه آنلاین، اجرای ۱۰ طرح جهادی قضایی در مناطق محروم استان و کاهش ۳۵ درصدی مراجعات حضوری و فیزیکی به دستگاه قضایی بخشی از خدماتی است که به مردم ارائه شده است.

حجت‌الاسلام نسایی زهان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان‌جنوبی نیز گفت: دادگستری خراسان جنوبی سال گدشته در تکریم ارباب رجوع رتبه نخست کشور را به دست آورد که نشان از همدلی مردم با کارکنان این اداره کل است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha