شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
سید علی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیر با تأکید بر ضرورت بزرگداشت مسئله ولایت و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه، گفت: فرزندان خود را از کودکی با غدیر آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر، عصر امروز در آیین جشن عید غدیر در مهدیه قاسم بن الحسن(ع) دیر با تبریک این عید، اظهار داشت: باید جوانان را با مسئله غدیر و ولایت آشنا کنیم اما متاسفانه در دهه امامت و ولایت برنامه هایی که باید و شاید در شهر ما برگزار نشد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله در اسلام ولایت است، افزود: ولایت ضامن عملیاتی و اجرایی شدن دیگر احکام دین است و با وجود امام و ولایت و رهبری است که دین دوام و قوام پیدا می کند.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر ضرورت بزرگداشت مسئله ولایت و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه، عنوان کرد: فرزندان خود را از کودکی با غدیر آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه پیامبر در موارد مختلف بویژه غدیر مسئله جانشینی امیرالمومنین(ع) را مطرح کرده است، تاکید کرد: روز غدیر تنها بحث امامت امیرالمؤمنین(ع) نیست بلکه امامت سایر ائمه تا امام زمان(عج) را مشخص کرده است.

امام جمعه دیر با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمن را ناامید و دوستان را شاد خواهد کرد و با حضور حداکثری آینده روشنی برای خود و جامعه خواهیم داشت.

وی با اشاره به ویژگی های نامزد اصلح، بیان کرد: فردی آگاه، فعال، پرکار، معتقد به مبانی نظام و انقلاب و آرمان های امام و شهدا انتخاب کنیم و زمام جامعه را به دست کسی بسپاریم که در خط ولایت و امیرالمومنین(ع) باشد.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: ایران کشور امام زمان(عج) است و باید رئیس جمهوری انتخاب شود که زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشد و ولایت و اهداف امیرالمؤمنین(ع) را در جامعه گسترش دهد.

وی ابراز کرد: روز جمعه پیش رو به عشق و نام امیرالمومنین(ع) پای صندوق رای برویم و دیگران را هم تشویق کنیم که یک وظیفه دینی و شرعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha