دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ |۲۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 1, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری(ره) تنکابن گفت: وظیفه ما آماده سازی زمینه ظهور و توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، چرا که ایشان در سخنرانی خود راه اصلی را به همه نشان دادند و ما موظف به اجرا هستیم.

مریم السادات مینویی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری(رحمه الله علیه) تنکابن، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه از برگزاری نشستی با هدف تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب با هدف گفتمان سازی خبر داد و اظهار کرد: تمامی سخنرانی‌ها و دیدارهای رهبر انقلاب را به دقت جست‌وجو کنید و دستورالعمل مربوط به آن را دریابید و درصدد اجرای آن باشید و به گوش دیگران برسانید.

وی افزود: وظیفه ما آماده سازی زمینه ظهور و توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، چرا که ایشان در سخنرانی خود راه اصلی را به همه نشان دادند و ما موظف به اجرا هستیم.

مینویی خاطرنشان کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، انقلاب تمام نشده و هنوز زنده است و نیاز است که انقلابی در انقلاب صورت بگیرد، چرا که انقلاب دارای ۵ مرحله پیروزی انقلاب، نظام اسلامی، دولت سازی اسلامی، جامعه سازی اسلامی و ایجاد تمدن نوین اسلامی است که ملت شریف ایران در حال حاضر در مرحله سوم قرار دارد و نیاز به تلاش مستمر برای ادامه این راه و به هدف رساندن آن داریم.

وی با اشاره به تبیین این ۵ مرحله در جلسه، بیان کرد: وظیفه ما این است که برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش کنیم و شهید جمهور الگوی مناسب و قابل احترام است که به معنای واقعی پایبند به شعار انقلاب بود و تمام تلاشش اجرایی کردن اهداف انقلاب و خدمتگذاری در راه آرمان‌های انقلاب بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha