یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
المصطفی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: برای تشکیل تمدن اسلامی نیاز به نقش آفرینی و حضور مردم در تمامی صحنه‌ها و رویدادهای جمهوری اسلامی داریم که انتخاب یک مسئول کارامد و انقلابی مصداق یک حضور واقعی در حکومت اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، رأی مردم در انتخاب مسئولان را واقعی و مدل جدیدی از حکومت در دوران معاصر برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو بتوانیم ریشه‌های این نظام را مستحکم‌تر کرده و زمینه تشکیل دولت اسلامی را فراهم کنیم تا دولت اسلامی هم بتواند جامعه اسلامی را تحقق بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری، افزود: بشر در طول تاریخ زندگی جمعی، وجود نظم و وجود حاکمیت را لازم می‌دانست لذا حاکمیت‌های متعددی از ادیان الهی آمدند و مدل‌های دینی مختلفی از حکومت را ارائه کردند.

وی ادامه داد: در طی این هزار و چهارصد سال بعد از بعثت پیامبر در مقاطعی بسیار کوتاه حکومت اسلامی داشتیم که دوران ده ساله مدینه و حکومت کمتر از پنج سال امیرالمومنین(ع) بوده که بعد از قرن‌ها به برکت انقلاب اسلامی ایران، شاهد ظهور و بروز حکومت اسلامی هستیم، البته در دورانی شاهان و حاکمانی نیز رویکرد مثبتی به عالمان دین داشتند که موجب تعمیق بخشی و تبیین مباحث دینی در طول تاریخ شد.

وی ابراز کرد: برای تشکیل تمدن اسلامی نیاز به نقش آفرینی و حضور مردم در تمامی صحنه‌ها و رویدادهای جمهوری اسلامی داریم که انتخاب یک مسئول کارامد و انقلابی مصداق یک حضور واقعی در حکومت اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس، با تأکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات، دشمنان نظام و انقلاب را ناامید می‌کند، ابراز کرد: با حضور حداکثری در انتخابات، ضمن آنکه پایه‌های این نظام اسلامی را مستحکم‌تر، زمینه تشکیل دولت اسلامی را نیز فراهم خواهیم کرد و در راستای آن نیز تمدن سازی اسلامی صورت بپذیرد تا حضرت حجت صاحب این نظام، ظهور کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha